1402-08-16 13:16
221
0
87350
امام جمعه شهر انبارالوم:

دشمنان ملت بزرگ ایران را نشناختند

امام جمعه شهر انبارالوم گفت: دشمنان داخلی و خارجی هنوز ملت بزرگ ایران را که در صحنه های گوناگون پای کار انقلاب ماندند به خوبی نشناختند.

حجت الاسلام جلیل دماوندی در گفتگو با «گلستان ما» گفت: دشمنان شکست های متعددی را با وجود نیروی مقتدری مانند سپاه متحمل شده و  به همین خاطر می خواهند با اینگونه اقداماتی که هیچ گونه جنبه اجرایی ندارد ضربه ای زده باشند.

امام جمعه شهر انبارالوم ادامه داد: در اغتشاشات اخیر که توسط آمریکا و ایادی سرسپرده اش طراحی و اجرا شده بود، این سپاه بود که کمر آنها را در هم شکست.

امام جمعه شهر انبارالوم با بیان اینکه اغتشاشات و حوادث مهندسی شده اخیر بر پایه محاسبات اشتباه بوده، افزود: تبیین خطای محاسباتی دشمنان در طول 43 سال، عدم تقوا و داشتن هوا و هوس مانع پیروزی دشمنان بر این ملت بزرگ شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران الهی است، دشمن شیطانی ما یعنی آمریکا و اسرائیل با توسل به خیالات خام خودشان و دلبستگی به کسانی در داخل کشور که غرق در مادیات بودند درصدد ایجاد ناامنی و سرانجام تجزیه کشور بودند.

به گفته وی؛ دشمنان داخلی و خارجی هنوز ملت بزرگ ایران را که در صحنه های گوناگون پای کار انقلاب ماندند به خوبی نشناختند.

حجت الاسلام دماوندی با عنوان اینکه امروز با یک اقدام غیرقانونی دشمنان، تمام ملت ایران خود را سپاهی می دانند، گفت: استکبار جهانی با راه‌اندازی تبلیغات روانی به دنبال رها کردن و فاصله گرفتن مردم از انقلاب هستند؛ اما این ملت با اباعبدالله الحسین (ع) بیعت کرده است نه با یزید.

وی ادامه داد: شهدای ما با خون نوشتند که راه اهل بیت را ادامه خواهند داد و یقینا جبهه کفر به زودی نابود خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.