1402-05-17 14:42
429
0
86009
فرماندار کلاله:

خبرنگاران در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند

فرماندار کلاله خبرنگاران را در خط مقدم جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: باید قبل از روایت نادرست دشمنان، روایت درست از سوی خبرنگاران انقلابی منتشر شود.

به گزارش گلستان ما؛ فرهاد شیبک در نشست با خبرنگاران شهرستان کلاله که به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، برگزار شد؛ با تشکر از زحمات خبرنگاران در انعکاس اخبار درست و به موقع، گفت: فرمانداری و مجموعه آن با خبرنگاران تعامل تنگاتنگ داشته، چرا که خبرنگاران نقش اساسی و محورب در جهاد تبیین دارند.

وی افزود: خبرنگاران پیش قراولان عرصه جنگ نرم هستند و در راستای سیاست‌ها و اهداف نظام، از نظرات اصحاب رسانه استفاده می کنیم تا گوشه‌ای از مشکلات مردم مرتفع شود.

فرماندار کلاله گفت: مسلما در این عرصه انتظاراتی از اصحاب رسانه است و آنهم این است که در راستای امیدآفرینی به جامعه اقدامات موثر دولت و نهادهای انقلابی را به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: در کنار رساندن اخبار موثق به مردم، به کمی و کاستی‌های نیز پرداخته شود تا به واسطه آن، مشکلات مردم مرتفع شود و در این حوزه باید اصل همبستگی و وحدت نیز مدنظر باشد.

وی خبرنگاران را در خط مقدم جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: باید قبل از روایت نادرست دشمنان، روایت درست از سوی خبرنگاران انقلابی منتشر شود.

وی به اغتشاشات اخیر پرداخت و گفت: با وجود اینکه اقدامات دشمنان و تلاش‌های آنان را نمی‌شود انکار کرد؛ اما معادلات دشمنان به علت عدم شناخت صحیح از مردم ایران با شکست روبرو شد.

وی در پایان سخنان خود به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: دشمنان از مدت‌ها است که در حوزه انتخابات برنامه‌ریزی کرده و اقداماتی نیز برای پای صندوق نیامدن مردم نیز انجام داده است؛ اما مردم ایران نیز با حضور پرشور خود معادلات این دشمنان را برهم می‌زنند.

انتهای خبر/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.