1402-05-13 23:43
495
0
85949
امام جمعه موقت گرگان:

جهاد تبیین به معرفت و آگاهی نیاز دارد

امام جمعه موقت گرگان گفت: برای جهاد تبیین در میان این همه کثرت رسانه، به معرفت و آگاهی نیاز است.

یه گزارش گلستان ما؛ رحجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های امروز نماز جمعه گرگان با بیان ایتکه برای جهاد تبیین در میان این همه کثرت رسانه، به معرفت و آگاهی نیاز است؛ گفت: دشمنان تلاش می‌کنند فرزندانمان را از مکتب اهل بیت (ع) جدا کنند، ولی اگر همه دنیا را دهند به قیمت ذره‌ای از این مکتب نخواهد بود.

حجت الاسلام برقرار خاطرنشان کرد: اغتشاشات پارسال هشداری بود که دشمنان به کم قانع نیستند و این مسائل به تبیین و روشنگری نیاز دارد.

وی تاکید کرد: علما، دانشمندان و نخبگان، وظیفه سنگین تری دارند و باید مردم را روشن کنند.

حجت الاسلام برقرار گفت: اگر دشمنان از جامعه اسلامی راضی باشند باید در دینداری خود شک کنیم چرا که هیج زمانی جامعه اسلامی مورد رضایت کفار نخواهد بود.

وی افزود: تنها قانون و وحی الهی است که انسان‌ها را هدایت می‌کند و از مشکلات نجات می‌دهد.

امام جمعه موقت گرگان در ادامه با اشاره به ۱۸ مرداد روز بزرگداشت مدافعان حرم و تجلیل از اُسرا و مفقودین گفت: مدافعان حرم فرزندان پرورش یافته مکتب اهل بیت (ع) هستند و شجاعت این رزمندگان اسلام ستودنی است.

حجت الاسلام برقرار افزود: پیروان امام علی (ع) همانند حاج قاسم سلیمانی، شجاع و نترس هستند و در هیچ صحنه نبردی عقب نشینی نمی‌کنند.

وی همچنین با اشاره به سالروز تاسیس نهاد مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این شورا به فرمان امام راحل در سال ۱۳۵۸ تاسیس شد و باسابقه‌ترین نهادی است که مردم را در مناسبت‌های مختلف بسیج می‌کند.

دعوت از نخبگان برای پیش ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، محور خطبه‌های امامان جمعه شهر‌های دیگر استان بود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.