1402-08-23 22:16
625
0
87440
در نشست با فعلان مجازی مطرح شد؛

بیشترین کنشگری استاندار گلستان در فضای مجازی

استاندار گلستان گفت: لایک‌هایی که در فضای مجازی برای غزه زده می‌شود را مانند تیری به  مواضع دشمنان می‌دانم‌.

به گزارش گلستان ما؛ علی‌محمد زنگانه عصر امروز در نشست با جمعی از فعالان رسانه و کنشگران فضای مجازی استان اظهار کرد: داده‌های خوبی تولید می‌شود ولی شبکه انتشار مناسبی برای اینکه این تولیدات محتوا در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گیرد نداریم.

 

استاندار گلستان ادامه داد: همه باید برای تولید محتوای امیدآفرین در جامعه تلاش کنیم، گاهی به دلیل عدم انسجام شاهد آن هستیم که نقدهایی از سوی فعلان فضای مجازی صورت می‌گیرد، به طوری که گفته می‌شود روزانه ۱.۷ پست در فضای مجازی علیه یکی از معاونان استاندار منتشر می‌شود.

 

زنگانه بیان کرد: بیشترین کنشگری من در فضای مجازی در خصوص غزه است و نباید نسبت با این مسئله بی‌تفاوت بود و اعتقاد دارم تعداد لایک‌هایی که در فضای مجازی برای غزه زده می‌شود را مانند تیری به  مواضع دشمنان می‌دانم‌

 

وی بابیان اینکه جهاد تبیین به گفته رهبری واجب کفایی است، افزود: درآمد ناخالص استان گلستان از یک کارخانه در اصفهان کمتر بوده و سرانه گلستان ۴۷درصد میانگین کشوری است که در این راستا تلاش شده و در حال حاضر گلستان جزء سه استان کشور قرار دارد که در صنعت، کشاورزی، خدمات و معدن، رشد اقتصادی مثبت به ثبت‌رسانده است.

این مقام مسئول بیان کرد: ۱۱۰ روستا در طرح توسعه روستامحور قرار دارد و اکنون استان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و تا افق ۱۴۰۴ می‌توانیم به سرمایه‌گذاری ۲۲۴ هزار میلیارد تومانی برسیم و در حال حاضر ۱۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشتیم.

 

زنگانه ابراز داشت: بنا به اظهار نظر وزیر کشور گلستان در ریل پیشرفت و توسعه قرار گرفته است، 

 

وی ابراز داشتدر روز خبرنگار بیان کردیم مدیران و مسئولان از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شکایت نکنند اما یک شرطی برای آن قرار دادیم و آن گفتگو حل و فصل آن بود ولی هئیت منصفه خود را برای شکایت کنشگران فضای مجازی قرار می‌دهیم و نظرات آنها را جویا خواهیم شد.

زنگانه تاکید کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان ۹۴ هزار میلیارد تومان طرح، برای افتتاح و کلنگ‌زنی خواهیم داشت.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.