1402-06-07 18:48
1114
0
86278
فرماندار گرگان خبر داد:

برپایی ۹۵ موکب جاماندگان اربعین در گرگان

فرماندار گرگان گفت: ۹۵ موکب در خیابان اربعین گرگان از ۱۰ تل ۱۵ شهریور راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گلستان ما، اسماعیل نادری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در بحث امید آفرینی باید تلاش کنیم و عملکرد و دستاورد دولتمردان برای مردم باید بازگو شود باعث افزایش مشارکت‌های اجتماعی و حضور پررنگ مردم در میادین انقلاب شود.

فرماندار گرگان ادامه داد: رسانه‌ها پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند و زبان گویایی برای بیان مطالبات مردم و پیگیری مشکلات مردمی باشند.

نادری ابراز داشت: در چند ماهی که آمدم مشکلات زیادی را پیشرو داشتیم و تلاش کردیم که اولویت را مشکلات مردم قرار دهیم و سعی کردیم انتصاباتی را در چارچوب شعار سال انجام دهیم و نخستین گام از ظرفیت یک چهره علمی در معاون توسعه و برنامه‌ریزی استفاده کردیم.

وی افزود: در حوزه فرهنگی اقدامات خوبی در سطح شهر گرگان انجام شده و از دستگاه‌های متولی، شهرداری و تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و غیره قدردانی می‌کنیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: با این همراهی جشن سه‌کیلومتری غدیر را که با استقبال شهروندان گرگانی روبه‌رو بود برگزار شد و تلاش کردیم از همه اقشار جامعه در این مراسم حضور داشته باشند.

نادری ابراز داشت: ۷۲ دیگ غذا در روز تاسوعا در گرگان طبخ شد و محکومیت به اهانت قرآن نیز در نظر گرفته شد و یک برنامه فرهنگی و اجتماعی بود.

وی افزود: از ۱۰ شهریور موکب در خیابان اربعین (خیابان شهید رجایی) برپا می‌شود و تلاش کردیم که از ظرفیت جوانان در این برنامه استفاده کنیم.

فرماندار گرگان یادآور شد: در موکب اربعین گرگان ۹۵ موجب در نظر گرفته شده که ۶۰ مورد آن موکب پذیرایی و ۳۵ مورد آن موکب خدمت‌رسانی است و ۶ موکب نیز از روستاهای حاشیه گرگان در این مراسم حضور دارند.

نادری یادآور شد: بیشتر عملکرد دولت در استان داشته در بحث عمرانی و اقتصادی بود و ۳۳۷ پروژه‌هایی بود که برای هفته دولت در نظر گرفته شده که ۵۲ مورد آن کلنگ‌زنی و ۲۸۵ مورد آن آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: ۲۳۷ پروژه و طرح عمرانی با سه هزار ۳۶۴ میلیارد تومان اعتبار ۱۰۰ پروژه با ۹۰۱ میلیارد تومان اعتبار اشتغال‌زایی در هفته دولت در نظر گرفتیم که این پروژه‌ها با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.