1402-08-16 22:49
339
0
87338
معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداری گلستان:

باید مشکلات استان را با وحدت گره‌گشایی کنیم

معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداری گلستان گفت: با فرهنگ دیرینه خود که بر وحدت تاکید دارد؛ می‌توان مشکلات استان گلستان را گره‌گشایی کرد.

 به گزارش «گلستان ما»، سیدعلی مهاجر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حوادث اخیر فلسطین، تأکید کرد: یکی از موضوعاتی که جهان را متوجه خود کرده حوادث فلسطین است که ما به‌عنوان مسلمان نمی‌توانیم نسبت به این قضایا و حوادث بی‌تفاوت باشیم.

 وی افزود: حوادث غزه چهار نکته دارد که اولین نکته آن این است که رژیم صهیونیستی هم از نظر نظامی و هم از نظر اطلاعاتی شکست سنگینی غیرقابل ترمیم خورده است.

 وی ادامه داد: دومین نکته این است که وقتی درندگی و خوی حیوانی از حد گذشت؛ باید منتظر طوفان بود.

 مهاجر به سومین نکته اشاره کرد و گفت: این دشمن ظالم حالا که سیلی‌خورده است؛ سیاست مظلومانه در پیش گرفته و دیگر کشورها نیز به آن کمک می‌کنند و در این راستا باید رسانه‌های انقلابی توجه داشته باشند که جای شهید و جلاد عوض نشود.

 وی به آخرین نکته نیز پرداخت و تصریح کرد: این مظلوم‌نمایی را وسیله‌ای برای افزایش ظلم خود قرار داده است و باید توجه داشت که در کنار مظلومیت مردم غزه، باید اقتدار طوفان الاقصی نیز توجه شود.

 وی به موضوع فرهنگ اشاره کرد و گفت: فرهنگی دارای جایگاه است که در اختیار آموزه‌های دینی خود قرار گیرد.

 معاون سیاسی امنیتی اظهار داشت: حق هنرمندان با توجه به اینکه آثار ماندگار از خود بجا می‌گذارند؛ موردتوجه و حمایت قرار گیرند.

 مهاجر افزود: با فرهنگ دیرینه خود که تأکید بر وحدت دارد؛ باید مشکلات استان را مرحله‌به‌مرحله حل و گره‌ها را باز کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.