1398-08-25 09:55
4174
0
66298
آیا حق شناس به خط فتنه نزدیک می شود ؟

انتقاد ها به استاندار گلستان برای انتصاب نیکان آرخی بعنوان مشاور

در حالی که به نظر میرسد دستگاههای نظارتی دولتی استان در خواب زمستانی به سر می برند ، نیکان آرخی از فعالین پر رمز و راز فتنه ۸۸ در حال رایزنی و تصاحب سمت مشاور استاندار گلستان می باشد .

به گزارش گلستان ما ؛ سایت عدالت خواهان ایران نوشت : از استاندار گلستان تقاضا داریم تابیش از آنچه در استان پیش آمده در مقابل فشارهای نابجا و ناحق فتنه گران استان و نزدیکان خود بایستد و پست مشاور استاندار نیکان آرخی را به فردی انقلابی و شایسته بسپارد تا شان خود و استان گلستان را در آستانه اتخابات پیش روی مجلس را حفظ نماید!!!؟

 

در حالی که به نظر میرسد دستگاههای نظارتی دولتی استان در خواب زمستانی به سرمی برند ، نیکان آرخی از فعالین پر رمز و راز فتنه ۸۸ در حال رایزنی و تصاحب سمت مشاور استاندار گلستان میباشد و خبرهای موثق حاکیست که تا حد زیادی به این پست نزدیک شده است.

 

گویا با فشار سیاسیون فتنه گر استان و همچنین عوامل پشت پرده در استان گیلان و نزدیکان استاندار در گیلان این پست برای وی آماده شده است!!!

 

حال سوال اینجاست که ایشان چگونه در طی عمر دولت تدبیر روحانی توانسته چندین شرکت خصوصی را به مدیر عاملی خودش تاسیس کند و با توجه به بیکاری نخبگان و تحصیل کرده های واقعی انقلابی آیا او با اغراض سیاسی به دنبال این است که جیبش را در این دولت پر کند چراکه در سالهای بعد از دور خارج میشود!!!؟

 

جالب اینجاست که بعد از ازدواج خود و کوچ به استان اصفهان همچنان سعی در تاسیس شرکتهای مختلف و تصاحب صندلی مشاور استانداری گلستان را دارد!؟
 

اما در اینجا به برخی فعالیتهای مالی نیکان آرخی عضو فعال فتنه ۸۸اشاره خواهیم کرد:

- شرکت  فیروزه درخشان هیرکان که اداراتی مثل بهزیستی تمام توان خود را برای همکاری با آرخی بکار بسته اند!؟

- شرکت بیمه روستایی در بندر ترکمن که توسط مادر ایشان اداره میشود و با همکاری علی نصیبی مدیر کل دفتر روستایی به وی واگذار شده است؟!

- شرکت تفکیک پسماند از مبدا که در حال راه اندازی میباشد و آن هم در شهر بندر ترکمن بوده و باز هم به مدیر عاملی خودش!!!

 

نیکان آرخی عزم خود را جزم‌کرده که در این دولت ناکارآمد آنهم از راه دور یعنی از اصفهان تمامی این شرکتها را مدیریت کرده و جیب خود و خانواده خود را پر کند!!!

 

از استاندار گلستان تقاضا داریم تابیش از آنچه در استان پیش آمده در مقابل فشارهای نابجا و ناحق فتنه گران استان و نزدیکان خود بایستد و پست مشاور استاندار نیکان آرخی را به فردی انقلابی و شایسته بسپارد تا شان خود و استان گلستان را در آستانه اتخابات پیش روی مجلس را حفظ نماید!!!؟

 

به معاون سیاسی و امنیتی استاندار یعنی عبدالرضا چراغعلی که تمایل زیادی از وی به تقویت و حفظ نیکان آرخی حس می شود هم هشدار می دهیم تا بیش از این به ماجراجویی آنهم در ایام نزدیک به انتخابات دست نزده و حقایق را فدای امیال و منافع سیاسی ننمایند.

 

لازم به ذکر است نیکان آرخی پیشتر و در ایام انتخابات شورای شهر گرگان بدلیل حاشیه هایی قابل تامل توسط هیئت های اجرائی و نظارت رد صلاحیت قطعی شده بود فلذا انتصاب او بعنوان مشاور استاندار می تواند حاشیه هایی را برای شخص استاندار به همراه داشته باشد.

 

در پایان از دستگاههای نظارتی انقلابی استان خواستاریم تا  در خصوص ثبت چندین شرکت و نحوه واگذاری کار به این خانم  ، پیگیریهای لازم را بعمل آورند.

 

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.