1402-07-03 10:36
340
0
86613
تا ساعت 18؛

امروز، آخرین فرصت اعتراض داوطلبان انتخابات مجلس است

 فرصت اعتراض به نتایج صحت‌سنجی مدارک متقاضیان داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ساعت 18 امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش گلستان ما، بر اساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور متقاضیان فقط تا ساعت ۱۸ امروز فرصت دارند اعتراض خود را در سامانه keshvar.moi.ir بارگذاری کنند، ثبت اعتراض هم فقط با رایانه باید انجام شود. ساعت ۱۸ امروز، پایان مهلت اعتراض به نتایج صحت سنجی مدارک متقاضیان داوطلبی در انتخابات مجلس

 بر اساس قانون انتخابات مجلس، ۶ دستگاه ثبت‌احوال، فرماندهی انتظامی، دادستانی کل کشور، وزارت امور خارجه، سازمان امور اداری و استخدامی کشور و وزارت علوم مسئول بررسی مدارک و اطلاعات هویتی و شغلی هستند.

 ستاد انتخابات کشور اعلام کرده متقاضیانی که مدارکشان پس از اعلام نظر مجدد این مراجع شش‌گانه، همچنان تأیید نشده باشد، می‌توانند برای رفع نقص مدارک، حضوری به دستگاه موردنظر مراجعه کنند.

 دستگاهی که مسئول رسیدگی به نقص مدارک است هم در صورت تأیید اطلاعات و مدارک متقاضی، تا ۲۶ مهر فرصت دارد نظرش را به ستاد انتخابات کشور اعلام کند.

 متقاضیانی هم که مدارکشان در مراجع شش‌گانه تأیید شود، از ۲۷ مهر، یک هفته مهلت دارند ثبت‌نام خود را به‌صورت الکترونیکی نهایی کنند.

 انتخابات مجلس دوازدهم، همراه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد.

منبع: سایت وزارت کشور

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.