1399-10-08 11:35
1122
0
72327
تاریخ نگار انقلاب اسلامی؛

احتمال تبلور فتنه گران در هر مقطع تاریخی/هوشیاری و بصیرت سیاسی دو راهکار مقابله با جریان فتنه است

خارکوهی با اشاره به این که جبهه نفاق در هر مقطع تاریخی ممکن است به شکلی خاص متبلور شود، گفت: جبهه نفاق یک جریان و طیف وسیعی از ضد انقلابیون است که افراد و احزاب و افکار و اشخاص مختلف، و گاهی به ظاهر موجه را در بر می گیرد که وجه اشتراک همه آنها و برایند اقداماتشان انحراف و شکست انقلاب اسلامی و آسیب زدن به تنها نظام شیعی جهان، یعنی جمهوری اسلامی است.

غلامرضا خارکوهی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: خروش مردم در روز ۹ دی سال ۸۸ که بصورت تظاهرات و تجمعات باشکوه تاریخی در سراسر کشور برگزار شد تبلور چشمه جوشان یاران انقلاب بود و موجب روسیاهی جبهه نفاق و سکولارها شد.

وی با اشاره به اینکه جبهه نفاق از ابتدای پیروزی انقلاب سر دشمنی با قیام اسلامی مردم ایران داشته، گفت: این جریان یک طیف سیاسی متشکل از احزاب و گروه های به ظاهر متفاوت و رنگارنگ است، ولی در اصل همه آنها از یک اندیشه منشاء می گیرند و آن اندیشه سکولاریزم است.

این تاریخ نگار افزود: در اندیشه سکولاریزم خدا و دین و قرآن، و اهل بیت پیامبر و عاشورا ، اموری شخصی و کم اهمیت تلقی می شوند و با خشونت از عرصه اجتماع و سیاست بیرون رانده می شوند، و بجای اینگونه ارزش ها، آموزه های لیبرالی و اومانیستی غرب و بطور کلی اندیشه های الحادی و مادّیت و حیوانیت حاکم می گردد.

خارکوهی بیان کرد: در همین راستا جبهه نفاق در عاشورای سال ۸۸ با استفاده از فرصتِ اغتشاشاتِ فتنه گران خشونتِ طلب، نمای دیگری از چهره ضد انقلابی و ضد دینی خود را آشکار کردند و به مقام شامخ امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) اهانت نمودند. غافل از آنکه مردم ایران با وجود همه مشکلات اقتصادی و فقر و بیکاری، اما در دفاع از اعتقادات مذهبی خود محکم هستند و کوتاه نمی آیند.

وی با اشاره به این که جبهه نفاق در هر مقطع تاریخی ممکن است به شکلی خاص متبلور شود، گفت: جبهه نفاق یک جریان و طیف وسیعی از ضد انقلابیون است که افراد و احزاب و افکار و اشخاص مختلف، و گاهی به ظاهر موجه را در بر می گیرد که وجه اشتراک همه آنها و برایند اقداماتشان انحراف و شکست انقلاب اسلامی و آسیب زدن به تنها نظام شیعی جهان، یعنی جمهوری اسلامی است.

خارکوهی افزود: جبهه نفاق با آنکه ریشه در درون کشور دارد، اما مورد حمایت و پشتیبانی شدید دولت های خارجی بویژه کشورهای غربی و عربی است و در آینده نیز ممکن است در قالب چهره های دیگر دست به شیطنت بزند. لذا هوشیاری و بصیرت سیاسی مضاعف مردم و مسئولان را می طلبد.  

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.