1403-03-31 11:48
115
0
90424
فرمانده انتظامی گلستان حبر داد:

پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در آزادشهر

فرمانده انتظامی گلستان از پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در آزادشهر خبر داد و گفت: طرح نظارت و کنترل بر اصناف باهدف ارتقای امنیت اجتماعی و شناسایی صنوف متخلف در استان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، سردار محمدسعید فاضل دادگر، صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح نظارت و کنترل بر اصناف باهدف ارتقای امنیت اجتماعی و شناسایی صنوف متخلف، توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اجرا شد.

 وی افزود: در این طرح فعالیت متصدیان ۲۷ واحد صنفی مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت که ۱۷ واحد صنفی به علت رعایت‌نکردن ضوابط و فعالیت غیرمجاز پلمب شدند.

 فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی با شماره‌تلفن ۱۱۰ پلیس تماس و موضوع را اعلام کنند.

 وی از طرح تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر با عنوان طرح آرامش خبر داد و گفت: این طرح در تمام شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

 سردار فاضل‌دادگر افزود: در اجرای این طرح از ابتدای خرداد در بندر ترکمن ۱۵۵ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۳۶ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند که مقدار ۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و دستگیرشدگان به مرجع ذی‌صلاح تحویل داده شدند.

 وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط‌قرمز پلیس است، اضافه کرد: پلیس برای حفظ و پایداری امنیت در جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

 فرمانده انتظامی گلستان از کشف یک مخفیگاه متخلفین در گنبدکاووس خبر داد و گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی از اقدام مجرمانه ۹ نفر در این رابطه مطلع و دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات منسجم و دقیق این متهمان را دستگیر و در بازرسی از خودرو و مخفیگاه آنها مقداری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف کردند.

منبع: خبرگزاری پلیس

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.