1401-06-10 06:29
983
0
81437
آریان پور در تذکر شفاهی:

طلب کشاورزان گلستان پرداخت شود+ فیلم

رضا آریان پور با انتقاد از عدم پرداخت طلب گندم و کلزای کشاورزان عنوان کرد: تا یک ماه آینده این کشاورزان باید محصول خود را کشت کنند ولی به دلیل عدم پرداخت مطالبات با مشکلات متعددی روبرو می شوند.

به گزارش گلستان ما، با وجود اینکه چندین ماه از برداشت گندم و کلزا از مزارع کشاورزان استان گلستان می گذرد و از سویی دولتمردان برای جلوگیری از فروش گندم و محصولات به دلالان و انبار کردن این محصولات در انبارهای کشاورزان با پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان آنها را به تحویل محصولات خود به مراکز دولتی تشویق می کردند؛ اما تاکنون برخی از کشاورزان مطالبات خود را دریافت نکرده و برای تهیه بذر و آمادگی زمین جهت کشت نقدینگی لازم را ندارند.

در همین راستا،  رضا آریان پور، نماینده شرق گلستان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی  در تذکری شفاهی خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و امور اقتصادی گفت: ضمن تشکر از زحماتی که تاکنون در جهت پرداخت مطالبات گندمکاران استان گلستان داشته اید؛ همچنان بخشی از پول گندم در مناطق کوهستانی باقی مانده است.

وی ادامه داد: همچنین، قسمت اعظمی از پول کلزای واگذار شده به بخش دولتی و خصوصی به کشاورز نرسیده و کسی پاسخگوی کشاورزان نیست. این کشاورزان اغلب خرده مالک بوده و به افراد مختلف بدهکارند و تا یک ماه دیگر باید کشت کنند؛ ولی نقدینگی ندارند.

آریان پور از وزرای جهاد کشاورزی و امور اقتصادی و استاندار استان درخواست کرد در اسرع وقت به داد کشاورزان برسند تا کشاورزی استان آسیب نبیند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.