1402-04-15 16:05
375
0
85617
فرماندار کلاله:

روند پرداخت تسهیلات کند است

فرماندار کلاله گفت: امروز اولویت و توجه جدی دولت به مسئله تولید، اشتغال و مسکن است که در شهرستان کلاله این روند، روند کندی دارد.

به گزارش گلستان ما؛ فرهاد شیبک در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان کلاله بیان کرد: یکی از شعار‌های دولت سیزدهم، تامین مسکن و خانه‌دار کردن جوانان در قالب طرح ملی نهضت مسکن است؛ که ما هم باید به تبعیت از سیاست‌های دولت در این بخش حرکت و تلاش کنیم.

فرماندار کلاله با بیان اینکه همه مسئولین ملزم به حرکت در مسیر حمایت از تولید و ایجاد اشتغال هستند؛ گفت: روند پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید در برخی بانک‌ها کند است که این موضوع با توجه به پتانسیل‌های شهرستان قابل پذیرش نمی باشد.

وی همچنین گفت: بانک‌ها از سخت گیری‌های بی مورد در خصوص ارائه تضمین در پرداخت تسهیلات مسکن، اشتغال، ازدواج و جوانی جمعیت خودداری کرده و برابر با بخشنامه و دستورالعمل بانک مرکزی اقدام کنند.

فرماندار کلاله با بیان اینکه بانک‌ها در خط مقدم توسعه اقتصادی شهرستان قرار دارند؛ افزود بانک‌ها در تامین سرمایه برای واحدهای تولیدی، پرداخت تسهیلات مسکن، ازدواج، فرزند آوری، اشتغالزایی به مردم بالاخص اقشار آسیب پذیر باید بیشتر تلاش کنند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.