1403-03-29 12:50
131
0
90402
مدیرکل صمت گلستان خبر داد:

رسیدگی به مشکلات ۲ واحد تولیدی گلستان

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در راستای تحقق شعار رونق تولید با مشارکت مردم، در هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان مشکلات دو واحد تولیدی گلستان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، درویش علی حسن‌زاده در هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که صبح امروز برگزار شد، گفت: در راستای تحقق شعار رونق تولید با مشارکت مردم و اهداف و برنامه‌های دولت سیزدهم، هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان باهدف رفع مشکلات و موانع تولید دو واحد تولیدی استان گلستان با حضور مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری گلستان در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گلستان برگزار شد.

 وی افزود: در این جلسه مشکلات و موانع تولید دو واحد تولیدی شهناز بائی در زمینه پرورش ماهی و بوم‌گردی سید حسن حسینی بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع آنها اخذ شد.

 به گفته وی، مشکلات این واحدها در حوزه بانک تجارت و اداره کل منابع طبیعی و اداره کل آموزش‌وپرورش استان بود که با همکاری نمایندگان بانک و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، موانع تولید آنها بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید این واحدها اتخاذ شد .

 حسن‌زاده اضافه کرد: با توجه به رویکرد دولت در خصوص رفع موانع تولید و برگزاری هفتگی جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به همین منظور، واحدهای تولیدی ای که مشکلات و موانعی برای تولید دارند می‌توانند با مراجعه به دستگاه اجرایی ای که از آن مجوز دریافت کرده‌اند، درخواست خود را ثبت نمایند تا دراسرع‌وقت رسیدگی لازم به مشکلات آنها توسط دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شود.

منبع:اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.