1401-11-21 16:10
363
0
83512

افزایش دو برابری پروژه‌های دهه‌فجر در کلاله

فرماندار کلاله در برنامه زنده تلویزیونی نگارستان شبکه گلستان از افزایش دو برابری پروژه‌های دهه فجر امسال کلاله، خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ فرهاد شیبک برنامه زنده تلویزیونی نگارستان شبکه گلستان از افزایش دو برابری پروژه‌های دهه فجر امسال کلاله، خبر داد و گفت: در ایام الله دهه‌فجر امسال، ۲۵۴ پروژه با اعتبار ۴۲۷ میلیاردو ۷۰۷ میلیون تومان در شهرستان کلاله افتتاح و و کلنگ‌زنی شد که برای ۲۸۳ نفر اشتغال ایجاد گردید.

فرهاد شیبک اشاره‌ای به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کلاله کرد و افزود: در سال زراعی اخیر حدود ۱۷۰ هزار تن گندم، ۱۷ هزار تن کلزا و ۴۲ هزار تن چغندر‌قند در کلاله تولید شد که از این حیث رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

فرماندار کلاله همچنین گفت: وجود ظرفیت‌های بی نظیر گردشگری اعم از کوه، جنگل و چشمه تا آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به ویژه مقبره خالد نبی(ع) باعث اسکان ۷۵۰ مسافر و گردشگر داخلی و خارجی در این شهرستان در فروردین ۱۴۰۱ شده است.

وی در ادامه اضافه کرد:بحث احداث جایگاه سوخت فرودگاه کلاله هم با پایان یافتن مطالعات و تهیه نقشه‌های آن در مرحله تایید نهایی در شرکت ملی نفت قرار دارد و سپس مناقصه تعیین پیمانکار انجام و انشاالله این پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان تا پایان شهریور سال آینده افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.