1402-04-24 14:14
336
0
85730
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان:

مسابقات قرآن کریم اوقاف غرب گلستان برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف شهرستان ناحیه یک گرگان گفت: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی غرب استان با 290 شرکت کننده در 8 رشته برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام امین قرائی از شرکت 290  نفر متسابق در رشته های مختلف به میزبانی امامزاده عبدالله(ع) شهرستان گرگان خبر داد گفت: چهل ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم غرب استان گلستان با  همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان،ناحیه دو گرگان، علی آباد کتول، کردکوی، بندر ترکمن و بندرگز برگزار می‌شود.

وی گفت: این دور از مسابقات در رشته‌های حفظ کل- ۲۰ جز -۱۰ جز -۵ جزء- قرائت تحقیق و قرائت ترتیل اذان دعاخوانی بین شرکت کنندگان در رده سنی بالای ۱۸ سال «خواهران و برادران» برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه امامزاده عبدالله(ع) شهرستان گرگان میزبان این دور از مسابقات قرآنی است، خاطرنشان کرد: داوری این مسابقات توسط گروه داوران بومی و غیر بومی انجام می شود.

قرائی گفت: شرکت کنندگان این مسابقات در رشته‌های حفظ تا مرحله، استانی و کشوری و در رشته‌های قرائت تا مرحله بین المللی نیز می‌توانند صعود کرده و افتخارآفرینی کنند.

وی افزود این مسابقات برابر زمانبندی؛ در بخش برادران با حضور متسابقین از شهرستانی های گرگان، علی آباد کتول، کردکوی، بندر ترکمن و بندرگز در روز یکشنبه 25 تیر از ساعت 8 الی 17  و  در بخش خواهران با حضور متسابقین از شهرستان های گرگان، علی آباد کتول، کردکوی، بندر ترکمن و بندرگز در روز دوشنبه 26 تیر از ساعت 8 الی 18 در حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع)گرگان برگزار می شود.

انتهای خبر/4204

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.