1402-05-08 09:48
397
0
85894
معاون استاندار گلستان:

دقت در جذب معلمان، سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دقت در گزینش و جذب این قشر، رقم زدن آینده نظام و کشور است.

به گزارش گلستان ما؛ سیدعلی مهاجر در بازدید از روند سنجش و گزینش استخدامی معلمان استان اظهارکرد: کسانی که در حوزه گزینش این قشر فعالیت دارند، مسوولیت بسبار مهم برعهده داشته و باید دقت کنند، افرادی در تراز انقلاب، با روحیه انقلابی و ما می توانیم و باورمند، وارد سیستم آموزشی شوند.

وی ادامه داد: حرکت جدید و پسندیده آموزش و پرورش برای جذب معلمانی در تراز انقلاب، طرح مهمی است که در دولت‌های گذشته به صورت سهوی یا عمدی مغفول مانده و موجب شد تا افرادی حتی مخالف نظام و دین، وارد سیستم آموزشی شوند که نمونه‌هایی از آن را در حوادث سال گذشته شاهد بودیم.

مهاجر با ابراز خرسندی از اجرای طرح سنجش و گزینش جدید در استخدام معلمان یادآور شد: در این طرح، سنجش و گزینش فرد داوطلب، عادلانه، بدون نظر و سلیقه شخصی و در چند مرحله و با لحاظ شاخص مختلف، انجام می‌شود.

وی گفت: امیدواریم در مسیر جدیدی که برای جذب معلمان فرهیخته و اعتقادی ایجاد شده، روز به روز شاهد اجرایی و عملیاتی شدن سند تحول آموزش و پرورش باشیم.

در بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از مرکز سنجش و گزینش معلمان جدید استان گلستان، فرهاد سمیعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان حضور داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به استخدام ۱۳۰۰ معلم جدید توسط این اداره کل از سال تحصیلی جدید (مهر ماه امسال)، گفت: این تعداد افراد پس از قبولی نهایی در آزمون آموزش و پرورش و از میان چند برابر ظرفیت اعلام شده، به عنوان معلم و آموزگار وارد مدارس این استان می‌شوند./ معاون سیاسی استانداری گلستان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.