1401-11-29 03:45
337
0
83633
در اولین روز انجام شد؛

‍ ۱۷۰ خدمت دانشگاه ‌علوم‌پزشکی به مردم مناطق محروم کلاله

در اولین روز از فعالیت گروه جهادی پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان، ۱۷۰ خدمت به مردم کم‌برخوردار بخش پیشکمر شهرستان کلاله ارائه شد.

به گزارش گلستان ما؛ معصومه محمد رحیمی، مدیر فرهنگی و فوق برنامه و مدیر اجرایی کانون فعالیت های جهادی دانشگاه در خصوص این فعالیتها در گفتگو با خبرنگار ما،گفت: منطقه پیشکمر از جمله مناطق کم‌برخوردار استان است که لزوم ارائه خدمات تخصصی بخصوص دندانپزشکی در آن به چشم می‌خورد؛ گروه جهادی دانشگاه متشکل از ۳۰ دانشجوی دندانپزشکی و ۱۸ دانشجوی رشته‌های پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی در روز اول موفق به ارائه ۱۷۰ خدمت تخصصی دندانپزشکی در این منطقه شدند.

وی افزود: این فعالیت تا ۲۹ بهمن ماه در منطقه ادامه دارد که در این راستا، یکهزارو ۲۰۰ خدمت وعده داده شده است.

محمد‌رحیمی لزوم فعالیت مستمر در سایر مناطق شهرستان کلاله را از برنامه‌های آتی این گروه جهادی دانست و گفت: سایر نهادهای استان مانند اداره فنی و حرفه‌ای،کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام‌خمینی از دیگر ارگان‌های دخیل در این فعالیت هستند.
گفتنی است؛ معاون بهداشتی دانشگاه؛ دکتر شبیهی و تیم وی در شبکه بهداشت ودرمان کلاله با حضور و نظارت مستمر بر این فعالیت جهادی، شاخص های دارای اولویت کشور مانند ارتقای سطح سلامت زنان شیرده و باردار و نیز کودکان زیر ۱۴سال را ارتقا دادند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.