1400-11-20 21:17
483
0
78548
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد؛

«موقعیت مهدی» نقطه عطفی از فیلم‌سازی دفاع مقدس در گام دوم انقلاب

حجت الاسلام گرزین گفت: به نظر می رسد فیلم موقعیت مهدی نقطه ای عطف و آغازی از فیلم های دوران دفاع مقدس در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی است و توصیه می کنیم جوانان از این فیلم استقبال کنند.

 حجت الاسلام عباس گرزین شامگاه امروز در حاشیه اکران فیلم «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر سینمای عصر جدید در چهلمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت:  به نظر می رسد که یکی از فیلم های تراز و متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد:هم ایثار و فداکاری و خلاقیت و ابتکار و هم جوانگرایی، استفاده از نیروی جوانی و هم امید داشتن به آینده و هم سبک زندگی کاملا ایرانی و اسلامی ملاطفت و احساس فراوان ایرانی و انسانی اقتدار و شجاعت و حماسه از مولفه های گام دوم انقلاب اسلامی است که در سراسر فیلم موج می زند.

گرزین بیان کرد: این فیلم با همت جوانان ساخته شده بود و در مورد بهترین جوانان و خانواده های در دفاع از انقلاب اسلامی بود بسیار فیلم تاثیرگذار و ویژه ای بود و ساخت جذاب و بی بدیلی داشت.

وی افزود: استفاده درست و به جا از مولفه های فیلم سازی مثل زن و روابط زن و شوهر و اقتدار و خشونت و قدرت اینها جزو مولفه هایی بود که به بهترین شکل در فیلم استفاده شده بود بدون آنکه ذره ای سوء استفاده از این مفاهیم داشته باشد.

این مقام مسئول متذکر شد: به تصویر کشاندند زندگی حماسی و انقلابی و زیبا و درست احساسات سالم در بین زن و شوهران انقلابی و استفاده احساسات درست بین زن و شوهر و عاطفی کردن فیلم در کنار عنصر سختی جنگ در این فیلم به خوبی از کار در آمد و از نقاط قوت فیلم به شمار می رفت.

وی ابراز داشت: پرداختن به روایت های دفاع مقدس آذربایجان که توسط همکاران و همسران مکرم این شهدای بزرگوارساخته شده بود از دیگر نقاط قوت فیلم به شمار می رود و به خاطرات جوانی شهیدان حمید و مهدی باکری و وصل کردن آن به صحنه های دفاع مقدس بر می گشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان  تاکید کرد: برجسته کردند  گوشه های زندگی های مهدی و حمید باکری در پنچ برده از انتخابات درست کارگردان بود و بازی زبیایی نیز شخصیت های اصلی این فیلم داشتند و صحنه های زیبایی از دفاع مقدس خلق کردند.

گرزین تصیریح کرد: به نظر می رسد فیلم موقعیت مهدی نقطه ای عطف و آغازی از فیلم های دوران دفاع مقدس در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی است و توصیه می کنیم جوانان از این فیلم استقبال کنند و این فیلم در زمینه وحدت بین اقوام بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم  با بهره گیری از این فیلم زندگی سرداران دیگر کشور در دوران دفاع مقدس ساخته شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.