1402-05-16 14:07
1323
4
85995
توصیه رئیس کل دادگستری استان گلستان به خبرنگاران:

سیاه‌نمایی نشود

رئیس کل دادگستری گلستان در توصیه به خبرنگاران گفت: نباید سیاه‌نمایی شود، گاهی آنقدر به سراغ اخبار منفی جامعه رفتیم که در بلند مدت باعث ناامیدی می‌شود.

به گزارش گلستان ما، حیدر آسیابی با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه گفتگو کرد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در این دیدار گفت: گلستان ما یکی از رسانه های فعال در استان گلستان هستند که کمک کار مجموعه دستگاه قضایی استان بوده است.

آسیابی بیان کرد: جلسه ای با خانه مطبوعات داشتیم و پیشنهاد شد که برخی از جرائم به دلیل عدم اشراف حقوقی به موضوعات است و برخی از فعالان رسانه ای از محدودیت هایی که وجود دارد مطلع نیستند و توصیه به برگزاری یک کارگاه آموزشی بود که در نشست با نمایندگان خبرنگاران تاکید شد.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که جلسات آموزشی مسائل حقوقی برای اصحاب رسانه را تکرار کنیم و آگاهی اصحاب رسانه از جرائم به کاهش جرائم در جامعه نیز کمک می کند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم در بحث آگاهی بخشی رسانه ها قانون مند تر شدند و حاشیه ها کمتر شده است، در رسانه های گلستان حاشیه بر متن در سال های گذشته غلبه داشت و شاید اقدام رسانه ها با حسن نیت بود ولی فضای استان آنقدر ملتهب جلوه داده می شد که کسی جرات سرمایه گذاری نداشت.

آسیابی متذکر شد: گاهی برخی از جایگاه ها قابل نقد نیست و رسانه ها نباید نقد در حوزه امنیت استان داشته باشد، برخی موضوعات خط قرمز نظام هستند و باید به آن توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: نباید سیاه نمایی شود، گاهی آنقدر به سراغ اخبار جامعه رفتیم که در بلند مدت باعث یاس و ناامیدی شده است.

وی گفت: حاشیه ها باعث کاهش ریسک مدیران ما در استان می شود و از سویی دیگر باعث خارج شدن سرمایه گذار در استان می شود و امنیت روانی مردم توسط رسانه بیان می شود.

انتهای خبر/4202

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.