1400-10-02 16:40
456
0
77707
جهانگیر الماسی:

سردار سلیمانی با شهادتش تکثیر شد /شمار جوانان پیرو مکتب سلیمانی روز به زور افزوده می شود

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سردار سلیمانی یک فرد نبود بلکه مکتبی بود که امروزه شاهد آن هستیم جوانان بسیاری پیروان این مکتب هستند.

به گزارش گلستان ما، جهانگیر الماسی هنرمند و بازیگر مطرح و پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران در خصوص فرارسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: به سهم خودم سالروز شهادت آن بزرگوار را به مردم و همه کشور ایران تسلیت می گویم، خوشا به سعادتش که با شهادت توانست تکثیر شود و همانگونه که می بینیم تعداد جوان هایی که الگوی مستقیم شان سردار سلیمانی است روز به روز بیشتر می شود.

وی گفت: سردار سلیمانی یک فرد نبود بلکه مکتبی بود که امروزه شاهد آن هستیم جوانان بسیاری پیروان این مکتب هستند.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلوزیون افزود: سردار سلیمانی فرزندان یک مکتب دینی و فکری هستند به اسم اسلام، اسلام شیعی، و این مکتب شاید افراد نفوذی و کوته فکری در آن نفوذ کند و به تهاجمات فرهنگی دامن بزنند و یا مشکلاتی در زندگی اجتماعی و فرهنگی مردم به وجود آید ولی این مکتب اعتقادی و فرهنگی و به عبارتی این دین آنقدر مغناطیس و ظرفیت دارد که فرزندانی همچون سرداردسلیمانی هایی را پرورش دهد.

الماسی گفت: سردار سلیمانی سیرت و صورتی زیبا داشت و جذابیتی داشت که جوان ها را به سوی خود جذب می کرد، من در دو سه پرواز با ایشان همراه بودم و اخلاق و منش و سجایای اخلاقی ایشان را از نزدیک مشاهده کردم و در رفتار و کردار وی تعمل می کردم و با سردار سلیمانی دوست مشترک شهیدی داشتیم که از طریق ایشان از اخلاقیات و سجایای ویژه آن شهید مطلع می شدیم.

وی در پایان افزود: امیدوارم عقبه اعتقادی جوان های ما آنقدر پر بار شود که در دنیای معاصر و با همان شایستگی هایی که این ملت دارد حتی معاندین مجبور شوند با نگاه احترام به آن نگاه کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.