1401-12-06 07:15
818
0
83758

خدمات‌رسانی به ۲۴۵ نفر از مردم مناطق محروم کلاله

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: بمناسبت اعیاد شعبانیه کاروان سلامت هلال احمر در روستای ابوذر شهرستان کلاله به ۲۴۵ نفر از مردم محروم این منطقه خدمات داد.

به گزارش گلستان ما؛ محمد حسین ییلاقی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه کاروان سلامت هلال احمر در روستای ابوذر از توابع شهرستان کلاله متوقف و بمدت یک روز به تعداد ۲۴۵ نفر از مردم کم برخوردار این منطقه خدمات مختلف بهداشتی، درمانی، حمایتی و آموزشی ارائه داد.

وی تصریح کرد: تعداد هفت پزشک و پیراپزشک داوطلب و سه پزشک متخصص در رشته‌های زنان و زایمان، اطفال و مغز و اعصاب، پزشک عمومی، سه کارشناس پرستاری، مامایی و تغذیه، تکنسین دارویی این کاروان سلامت را همراهی کردند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گلستان خاطرنشان کرد: براساس نسخه های پیچیده شده توسط پزشکان این کاروان، داروی رایگان به ارزش ۱۶ میلیون تومان به بیماران مراجعه کننده تحویل شد. 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شغل بسیاری از مردم روستا دامپروری است؛ با همکاری اداره دامپزشکی شهرستان، تیم دامپزشکی در محل حضور یافته و ضمن معاینه دام ها، محل نگهداری آنها را سم‌پاشی کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.