1401-11-28 07:15
603
0
83623
معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد؛

خدمات‌دهی سه روزه دانشگاه علوم‌پزشکی به مردم مناطق محروم کلاله

گروه جهادی رویش دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان به مدت سه روز به مردم مناطق محروم بخش پیشکمر کلاله، خدمات دندانپزشکی رایگان ارائه می‌کنند.

به گزارش گلستان ما؛ شبیهی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان در حاشیه ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به مردم مناطق محروم کلاله، در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: با هدف محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم محروم منطقه پیشکمر؛ ضمن اسقرار و نصب "۲۰ یونیت"، خدمات رایگان دندانپزشکی به گروه هدف؛ مادران باردار، مادران شیرده و کودکان زیر ۱۵ سال ارائه می‌کنند.

میثم ملازم رئیس دانشکده دندانپزشکی استان هم، گفت: با همراهی ۶۰ نفر عمدتا دانشجویان سال پایانی دندانپزشکی، در هر شیفت ۲۰ نفره به مراجعین ارائه خدمت می‌کنیم.

ملازم با اشاره به رایگان بودن خدمات، گفت: این اقدام جهادی به این وسعت برای نخستین بار انجام شده و ان شاءالله با همکاری دانشگاه استمرار خواهد داشت.

ابراهیم‌فدایی مدیر بهداشت و درمان کلاله نیز گفت: با توجه به وسعت ۱۷۰۰ کیلومتر مربعی شهرستان، وجود ۱۱۵ روستا و دو شهر و کمبود امکانات و هزینه گران دندانپزشکی اینگونه اقدام‌های جهادی برای پیشگیری و درمان ضروری است.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.