1402-05-18 08:37
642
0
86015
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلاله:

خبرنگاران حلقه ارتباطی مردم و مسئولین هستند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلاله گفت: اصحاب رسانه حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و وظیفه اصلی آنها آگاهی و بخشی و اثربخشی که این اثر بخشی می تواند با جنبه‌های مختلفی باشد.

به گزارش گلستان ما؛ سیدخلیل هاشمی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان کلاله که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد؛ ضمن تشکر از همراهی أصحاب رسانه با مجموعه نیروی انتظامی، گفت: اصحاب رسانه حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و وظیفه اصلی آنها آگاهی و بخشی و اثربخشی که این اثر بخشی می تواند با جنبه‌های مختلفی باشد.

وی افزود: ثبت وقایع مهم و حماسه مردم، توسط خبرنگاران انجام می شود و این رسالت حضرت زینب بود که در حال حاضر توسط خبرنگاران انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاله اشاره‌ای به فتنه اخیر داشت و گفت: دشمنان با توجه به اینکه منافع استعماری آنها در ایران از دست رفت؛ با جنگ‌های نرم درصدد ناامیدی مردم و رسیدن به اهداف خود هستند و در این راستا دشمن از فضای مجازی بهترین استفاده را می‌برد؛ ولی با راهبری رهبری، این فتنه نیز شکست خورد.

هاشمی ادامه داد: با وجود دستگاه‌های هوشمند و تولید محتوا توسط حتی افراد مبتدی، هر محتوایی می تواند اثرات مختلفی داشته باشد؛ لذا این موضوع وظیفه اصحاب رسانه را خطیرتر می کند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.