1402-05-18 10:25
610
0
86018
معاون اقتصادی استاندار گلستان:

خانه مطبوعات برای تشکیل تعاونی «مسکن خبرنگاران» وارد عمل شود

معاون اقتصادی استاندار گلستان از خانه مطبوعات خواست با تشکیل «تعاونی مسکن خبرنگاران» وارد عمل شود و گفت: ما زمین و تسهیلات ارزان‌قیمت می‌دهیم.

به گزارش گلستان ما، سیدمحمد دهنوی با حضور در دفتر پایگاه خبری گلستان ما ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: گلستان ما رسانه‌ای پیشتاز و مورد توجه است به این دلیل که توانسته به مسائل مردمی پرداخته و گوش شنوای جامعه باشد.

وی اخلاق و تعهد را از مولفه‌های پررنگ در مجموعه خبری گلستان ما عنوان کرد و افزود: این رسانه گرچه در حوزه نقد هم وارد شده اما پوشش خبری خود را به سمت حل مسئله هدایت کرده است نه اینکه بخواهد ته دل مردم را خالی کند این نقطه طلایی رسانه گلستان ما تلقی می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار گلستان بیان کرد: زمانی گلستان ما با مشقت‌های زیاد و امکانات کم وارد عرصه خبری شد اما حالا با گذشت سالها فعالیت به یک جریان رسانه‌ای به نفع انقلاب تبدیل شده است که این به برکت تلاش‌هایی است که طی این سالها در این مجموعه خبری کشیده شد.

دهنوی به شیطنت‌های رسانه‌ای برخی افراد هم اشاره کرد و گفت: گاهی از یک نشست دو ساعته که مسائل مهمی در راستای موضوعات مختلف اقتصادی بحث و تبادل نظر می‌شود اما برخی با پرداختن به حاشیه‌ها اذهان عمومی را به سمت دیگری پیش می‌برند.

وی خبر خوبی هم برای اهالی رسانه به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار داشت و تصریح کرد: آمادگی پیگیری برای مسکن خبرنگاران گلستان را داریم این مهم از طریق تشکیل تعاونی قابل تحقق است زمین و تسهیلات ارزان‌قیمت برای حمایت از این قشر زحمتکش درنظر گرفته می‌شود.

دهنوی گفت: خانه مطبوعات این ظرفیت را دارد که مطالبات حوزه زیرپوشش خود را به نفع خبرنگاران انجام دهد این تشکل صنفی دغدغه اصلی خود را پیگیری معیشت اهالی رسانه قرار داده است.

معاون اقتصادی استاندار گلستان همچنین خبر خوبی برای مردم استان داشت و گفت: طبق توافقی که انجام گرفت تلاش داریم شروع عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان از ابتدای شهریور باشد که مقدمات کار انجام شده است.

دهنوی با تاکید بر اینکه پیشرفت گلستان جزو دغدغه اصلی مسئولان است، ابراز کرد: مهمترین دستاورد دولت سیزدهم «اجماع گفتمانی» است ریل‌گذاری درست برای رسیدن به پیشرفت استان ترسیم شده است.

وی با اشاره به وضعیت بغرنج دریاچه ارومیه گفت: اصلا دور از انتظار نبود که خلیج گرگان قبل از مرگ دریاچه ارومیه دچار این تهدید شود اما با یک ریل گزاری درست ذیل گفتمان پیشرفت برای نجات خلیج گرگان مانع این اتفاق شدیم.

معاون اقتصادی استاندار گلستان، نمره‌ دولت سیزدهم در استان را قابل قبول خواند و افزود: عملکرد خوب مسئولان باعث شده تا در سایه اتحاد و وحدت ذیل گفتمان مشترک برای حل مشکلات اساسی مردم گام برداریم این موفقیت در سایه تلاش جمعی قوای سه‌گانه، بسیج، سپاه، ارتش و..... بوده است.

دهنوی با بیان اینکه برای پیشرفت استان اصولگرا و اصلاح‌طلب نداریم، گفت: مسئله پیشرفت استان یک موضوع جدی است که همه ما از ان غفلت کردم که بخاطر اختلاف سلیقه های سیاسی و چشم و هم چشمی های جریانی این اتفاق افتاده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.