1402-04-21 01:33
688
0
85681
‍ فرماندار کلاله:

به‌زودی مشکل آب‌شرب کلاله مرتفع می‌شود

در بازدید فرماندار و اعضای شورای تامین کلاله از پروژه‌های در حال اجرای طرح آبرسانی شهرستان، وی از مرتفع شدن مشکلات این حوزه در آینده نزدیک، خبر داد.

یه گزارش گلستان ما، فرماندار کلاله به اتفاق اعضای شورای تامین، مدیر آب منطقه‌ای و آبفا شهرستان، از پروژه‌های در حال اجرای طرح آبرسانی به شهر کلاله بازدید و روند پیشرفت فیزیکی را مورد ارزیابی قرار داد.

فرماندار کلاله در این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما،  گفت: با پیگیری‌های انجام شده و پایش روزانه پروژه‌های طرح آبرسانی، تمام تلاشها جهت حل مشکل شرب شهر کلاله و اتصال سه حلقه چاه ۱،۳،۵ توسط آب منطقه ای گلستان و یک حلقه چاه توسط شرکت آبفا به شبکه شرب شهری در حال انجام است.

فرهاد شیبک در ادامه بر لزوم رعایت الگوی کشت مناسب اقلیم شهرستان، نصب کنتور هوشمند حجمی بر روی کلیه چاه‌های مجاز، جلوگیری از حفر چاه‌های غیر مجاز، پر و مسلوب المنفعه نمودن چاه‌های غیر مجاز، جهت به تعادل رسیدن بین منابع و مصارف آب تاکید کرد.

مدیر آب منطقه‌ای کلاله نیز پروژه‌های آبرسانی کلاله را خطوط جمع آوری آب چاه‌های ۱،۳،۵ خطوط انتقالGRP با بین مخازن در حال تکمیل ۲۰۰۰ مترمکعب، مخازن ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ مترمکعبی فعلی آبفا، تکمیل مخزن و ایستگاه پمپاژ ۲۰۰۰ مترمکعبی برشمرد‌‌.

پارسایی راد افزود: با تکمیل و بهره برداری این فاز از طرح آبرسانی، ۶۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تامین آب شهر کلاله افزوده و مشکل ارتباط بین مخازن فعلی آبفا شهر کلاله حل خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.