1402-05-24 16:13
723
0
86089
رئیس دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای گلستان خبر داد:

افزایش ۱۰ رشته تحصیلی به دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گلستان گفت: ۱۰ رشته جدیدی در دو ماه اخیر با پیگیری انجام شده به دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای گلستان افزوده می‌شود.

منصور غفاری با حضور در تحریریه گلستان ما به سؤالات خبرنگاران این مجموعه پاسخ داد، رئیس دانشگاه فنی و حرفه گلستان در این دیدار گفت: گلستان ما پیش‌قراول عرصه رسانه و اخبار امیدآفرین در گلستان است، اصحاب رسانه می‌توانند سفیر آزادی‌بخش کشور باشند و می‌توانیم از بستر اطلاع‌رسانی اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.
 رئیس دانشگاه فنی و حرفه گلستان ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌عنوان پیشتاز تجاری‌سازی علم اهداف مختلفی را دنبال می‌کند امروز وقت تحصیل دانشجویان در رشته نظری نیست و باید هر دانشجو در رشته تحصیلی خود متخصص باشد.
 غفاری یادآور شد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای آموزش مهارت به دانشجویان را در نظر دارد و اقدامات مختلفی در قالب کارگاهی داریم و در گلستان چهارهزار و ۵۰۰ دانشجو در چهار دانشکده ما در حال تحصیل هستند، ۶۵ درصد دانشجویان دانشگاه دختر و ۷۰ درصد دانشجویان گلستان بومی استان هستند.
 وی بیان کرد: تقریباً ۳۰ درصد دانشجویان فنی و حرفه‌ای استان جذب بازار کار می‌شوند، امروز عرصه علمی صرفاً دانشجویی و کسب دانش نیست و فعالیت با جوانان در این ایام شرایط و ویژگی‌های خاصی خود را می‌طلبد، عرصه فعالیت ما در دانشگاه عرصه فعالیت دانشگاه اسلامی است و سند تحول دانشگاه را داریم که بومی‌سازی شده است.
 این مقام مسئول با بیان اینکه در عرصه آموزش نیز ۱۰ رشته جدیدی در دو ماه اخیر با پیگیری انجام شده افزوده می‌شود، تأکید کرد: در حوزه فناوری نیز چند همایش مرتبط با شعار سال و موضوعات اقتصادی برگزار خواهیم کرد وامید داریم از بستر این رویدادهای فناورانه بتوانیم به نظارت و پیشرفت استان کمک کنیم.
 انتهای خبر/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.