1400-07-07 20:46
813
0
76331

آغاز احداث مسکن مادر شهید گالیکشی

با پیگیریهای فرماندار گالیکش، مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان کلنگ عملیات اجرایی خانه مادر شهید فرامرز سید کابلی در روستای میرزاپانگ به زمین زده شد.

به گزارش گلستان ما؛ مدیرکل این بنیاد در این آیین و در آخرین روز از هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگاران، گفت: همزمان با آغاز عملیات اجرایی خانه این مادر عزیز، کار ساخت ۳۰۲ واحد مسکن دیگر نیز با اعتبار هر واحد ۸۰ میلیون تومان بلاعوض و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ ساله در مراوه تپه نیز آغاز شد. 

سید محمد حسینی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله کار ساخت خانه مادر شهید کابلی توسط مجموعه خیرین، بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام کمتر از سه ماه و تامین مسکن شهرستان مراوه تپه که مراحل صدور پروانه، تامین نقشه و معرفی به بانکهای عامل آنها انجام شده ظرف ۱۸ ماه باتمام برسد.

گفتنی است؛ با اطلاع رسانی برنامه روزانه صدای مرکز گلستان کار ساخت خانه مادر شهید کابلی که به علت مشکلات شناسنامه‌ای و بروکراسی اداری ده هاسال به تعویق افتاده بود پیگیری و امروز با حضور مادر بزرگوار شهید به نتیجه رسید. وی که دارای۳فرزند پسر، ۲دختر و ۳ نوه ست. در خانه ای کلنگی با وضعیت نا مطلوبی بسر برده و می برد. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.