1401-11-23 15:53
401
0
83560
رئیس مجمع بسیج شهرستان گرگان:

22 بهمن غیرت ایرانی را به رخ جهانیان کشید

رئیس مجمع بسیج شهرستان گرگان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن خاری شد بر چشمان کور دشمنان قسم خورده این مرز وبوم و غیرت ایرانی به رخ جهانیان کشیده شد.

اسماعیل تیموری در گفتگو با گلستان ما گفت:  حضوری دوباره و امضایی پررنگ تر در سند استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیای دموکراسی یکی از راههای خواستگاه مردم در حضور آنان در صحنه های اجتماعی و سیاسی مشخص گشته و به نوعی رفراندومی مردمی به حساب می آید.

رئیس مجمع بسیج شهرستان گرگان ادامه داد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران ۲۲ بهمن یکی از آن رفراندومهایی هست که به جهت جشن پیروزی از اهمیت بسزایی هم برای نظام و هم برای کشورهای دیگر مورد توجه فراوان قرار دارد. زیرا حضور مردم بیانگر رضایت از ماهیت انقلاب و اتفاقات میمون و مبارک سال ۵۷ است.

تیموری تاکید کرد:در سالهای اخیر هجمه های فراوانی هم از جانب بیگانگان خارجی و هم از خائنین داخلی بر مردم مظلوم و وفادار ایران اسلامی وارد شده است ، به همین خاطر ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ برای ملت شریف ، ولایتمدار و شهیدپرور ایران از اهمیت والایی برخوردار بود.

وی ابراز داشت: اینبار نیز این مردم عاشق نشان دادند که چه میزان به کشور و انقلاب خود وفادار هستند و استحکام حرکت و ریل نظام مقدسشان از نان شب هم برایشان مهم تر است .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آری باردیگر حضور پرشور و با غیرت مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاری شد بر چشمان کور دشمنان قسم خورده این مرز وبوم و غیرت ایرانی به رخ جهانیان کشیده شد.

تیموری ابراز داشت: «من لم یشکر المخلوق من لم یشکر الخالق» ضمن سپاس و تشکر از حماسه آفرینی مردم فهیم شهر دارالمومنین گرگان که همپای همه کشور پای نظام خود ایستادند باید عرض کنیم این استحکام و وحدت بین مردم کار مسئولین را سختر و سنگین تر می کند ، لذا مطالبه جدی از همه دولتمردانی داریم تا پای عهد خود با مردم ایستاده و همانند رزمندگان جنگ تحمیلی شبانه روز و جان خود را در راه رضایت مردم در کف دست گرفته و تلاش خود را دوچندان کنند. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.