1393-09-13 11:03
1734
0
6775

تشکر دفتر روحانی از استقبال گلستانی‌ها

دفتر رییس‌جمهور با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر از حضور پرشور، آگاهانه و صمیمانه مردم استان گلستان از کاروان تدبیر و امید آن را تصویر باشکوه دیگری از یکپارچگی و وحدت خلل‌ناپذیر ملت شریف ایران توصیف کرد.

به گزارش گلستان ما ، دفتر رییس‌جمهور با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر از حضور پرشور، آگاهانه و صمیمانه مردم استان گلستان از کاروان تدبیر و امید آن را تصویر باشکوه دیگری از یکپارچگی و وحدت خلل‌ناپذیر ملت شریف ایران توصیف کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور، آگاهانه و صمیمانه مردم آگاه و دلاور استان گلستان در استقبال از کاروان تدبیر و امید که تصویر باشکوه دیگری از یکپارچگی و وحدت خلل‌ناپذیر ملت شریف ایران را به نمایش گذاشت، شایسته تقدیر و تشکر فراوان است.

دیدار از اقلیمی که به منزله «ایرانی کوچک» یا رنگین‌کمانی از هویت ایرانی، از دیرباز همچون سفره‌ای پربرکت پذیرا و حافظ حیات اقوام ایرانی بوده است، نعمات گوناگون الهی را در چشم می‌نشاند و ضرورت شکر این نعمت را یادآوری می‌کند. این عرصه چشمگیر، در پرتو تلاش مردمی سخت‌کوش و با فرهنگ، قابلیت‌های خود را آشکار می‌سازد و امکان زندگی در سایه سار امنیت و رشد و تعالی را فراهم می‌آورد.

در این برهه حساس، ما وظیفه داریم تا همچون گذشتگان که سرزمینی چنین آباد و پربار را در اختیار ما گذاشته‌اند، این میراث گرانبها را با غنایی بیشتر به نسل آینده بسپاریم و با توکل به خداوند بزرگ و امید به آینده روشن، همه تدبیر و تلاش خود را به کار گیریم.

دولت تدبیر و امید به پشتوانه عنایات الهی و کرامت، بصیرت و حمایت‌های مردم نجیب و قهرمان این استان، با اجرای به موقع طرح‌ها و به ثمر رساندن برنامه‌های در دست اقدام خواهد کوشید تا ضمن گشودن افق‌های تازه رفاه و توسعه پایدار، این استان زیبا در جایگاه واقعی خود قرار گیرد. اتصال راه‌آهن بین‌المللی گلستان و شکوفایی کشاورزی و گردشگری در استان و طراحی منطقه آزاد صنعتی تجاری، می‌تواند فصل جدیدی در تاریخ این استان نوید دهد.

لازم می‌دانیم به پاس مشارکت و حضور پرشور و استقبال پر مهر مردم غیور این استان از کاروان تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، نماینده محترم ولی فقیه، ائمه جمعه و جماعات، روحانیت معظم شیعه و سنی، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، دانشجویان، فرهنگیان، معلمان، دانش‌آموزان، عشایر غیور، اصحاب رسانه، زنان، جوانان پرشور و با نشاط، نیروهای نظامی و انتظامی و همه گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران»

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.