1400-02-27 11:35
872
0
74625
سردار دادگر :

متهم حادثه اصلی درگیری روستای قرن آباد دستگیر شد / جواب پشیمان کننده ای به هنجارشکنان خواهیم داد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل اصلي و 3 نفر از متهمان درگیری روستای "قرن آباد" كه با تبر يك شهروند را مجروح كرده و متواري شده بودند، خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار "سعید دادگر" صبح امروز در گفت و گو با رسانه های جمعی اظهار داشت: با توجه به وقوع نزاع و درگیری و حمله چند موتورسوار به راننده و سرنشینان یک دستگاه نیسان در روستای "قرن آباد" گرگان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان به همراه ماموران انتظامي پاسگاه "تقي آباد" پس از رصد تصاویر و انجام اقدامات تخصصي و اطلاعاتی، موفق به شناسایی عوامل این درگیری خشن شدند.

فرمانده انتظامی استان با توجه به حساسيت و خاص بودن پرونده، گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در عملیاتی ضربتی، در همان روز حادثه 2 نفر از متهمان که در فیلم منتشر شده با چوب و ضربات مشت اقدام به ضرب و شتم سرنشینان نیسان کرده بودند، در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: پیگیری های تخصصی و اقدامات فنی و پیچیده ماموران پس از چند روز به ثمر نشست و عامل اصلي اين درگيري كه با تبر اقدام به مجروح كردن راننده نيسان كرده بود، بامداد امروز در يك اقدام ضربتي در يكي از محورهاي روستايي گرگان در يك خودرو دستگیر شد.

سردار دادگر با اشاره به دستگيري همدست وي، بيان كرد: متهم اصلي اين پرونده به جهت فرار از دست قانون از روز وقوع حادثه تاكنون در كومه هاي جنگلي متعدد و روستاهاي اطراف مخفي و متواري شده بود كه با اشراف اطلاعاتي پليس دستگير شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه 4 متهم با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند، خاطرنشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد تا هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه با در دست داشتن تبر، قمه و سلاح سرد آزادانه جولان دهند و از حداكثر اختيارات قانوني خود در برخورد با اينگونه افراد استفاده خواهيم كرد.

برخورد قاطعانه دستگاه قضائي

حجت الاسلام "سيدرضا سیدحسيني" دادستان مركز استان گلستان، گفت: در مورد جرایم خشن و جرایمي كه نظم و امنيت عمومي را برهم مي زند دستگاه قضائي قاطعانه با مجرمان و هنجارشكنان برخورد خواهد كرد.

وي با اشاره به حساسيت موضوع درگيري روستاي "قرن آباد" و جريحه دار شدن افكار عمومي، ادامه داد: مراتب بلافاصله در دستور كار بازپرس ويژه قرار گرفت كه با تلاش بي وقفه نيروي انتظامي 4 نفر از عوامل درگيري شناسايي و دستگير شدند.

حجت الاسلام "سيدرضا سیدحسيني" بيان داشت: قانون براي افرادي كه بخواهند نظم و آرامش مردم را بهم بزنند، مجازات سختي را در نظر گرفته تا براي ديگر مجرمان درس عبرتي باشد.

دادستان مركز استان خاطر نشان كرد: پرونده با دقت و سرعت رسيدگي خواهد شد و هيچ گونه اغماضي در روند آن صورت نخواهد گرفت.

این مقام مسئول تصريح كرد: مجرمان و كساني كه در پي اين هستند با اينگونه اعمال براي خودشان اسم و رسمی ايجاد كنند، دنبال اين كارها نروند كه قطعا دستگاه قضائي و نيروي انتظامي و امنيتي اين افراد را هركجا كه باشند دستگير مي كنند كه موجب ندامت و پشيماني آنها خواهد شد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.