1399-12-30 08:46
1800
1
73769
با حضور دکتر ستاری صورت گرفت :

تجلیل از موفقیت جوان گرگانی در مسابقات مسئله محور بنیاد نخبگان با عنوان ره نشان

در اولین دوره از مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با نام " ره نشان " ، حسین ساوری دانشجوی روستای نوچمن گرگان در دانشگاه فردوسی مشهد موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش گلستان ما ؛ در اولین دوره از مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با نام " ره نشان " ، ده تن از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد موفق به کسب رتبه برتر شدند.

این مسابقات با هدف شناسایی افراد و تیم‌های مستعد، دانشجویان و فناوران برای توانمندسازی در حل مسائل و نیازهای صنعت کشور، در ۵ حوزه زیست فناوری، حمل و نقل، آب و محیط زیست، انرژی و هوشمندسازی میزبان ۳۸ شرکت دانش بنیان و ۵۶ پروژه بود.

شرکت‌ها ضمن تعریف پروژه‌های فناورانه، نیازهایشان را مطرح کردند و با فعالیتی ۵ ماهه که از مهرماه آغاز شده  است و تا دهم اسفند سال جاری ادامه یافت. این طرح ها با استقبال ۴۵۱۰ نفر از شرکت کنندگان، به مرحله اجرا رسید. 

پس از ۷ مرحله ارزیابی، و برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع، نشست‌های تیم سازی و مربی‌گری با هدف پیشبرد پروژه‌ها، برترین ها به مرحله نهایی راه یافتند که منجر به رقابت تیم ها در قالب بیش از 300 تیم  شد.

مراسم اختتامیه و تقدیر از تیم های برتر این مسابقه در 18 اسفند ماه با حضور دکتر ستاری ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید .

رتبه سوم پروژه ساخت هاب هوشمند تشخیص گریه نوزاد در حوزه هوشمندسازی، پری ناز نورمحمدی دانشجوی کارشناسی مهندسی برق، مریم رحیمی دانشجوی کارشناسی مهندسی برق، مهسا زمانی دانشجوی کارشناسی مهندسی برق.

کسب رتبه اول توسط امیرمحمد حمیدی پور دانشجوی کارشناسی مهندسی برق در پروژه کفپوش‌های هوشمند LED خیابانی در حوزه هوشمندسازی.

مبین رحمانی دوست دانشجوی کارشناسی مهندسی پلیمر در پروژه برنامه تجاری سازی تولید هیدروژل نانوکامپوزیت بر پایه نشاسته در حوزه زیست فناوری موفق به کسب رتبه دوم شد.

فاطمه سلطان زاده فریمان دانشجوی کارشناسی فیزیک و محمد حسین گلشادی دانشجوی کارشناسی مهندسی هوافضا، رتبه دوم پروژه موقعیت یابی فرکانسی در حوزه حمل و نقل را از آن خود کردند.

کسب رتبه دوم توسط حسین ساوری دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر در پروژه تولید کتابخانه نرم افزاری تحلیل و جستجوی محتوای مستندات پروژه در حوزه هوشمندسازی.

کسب رتبه سوم توسط ریحانه مرزوقیانی دانشجوی کارشناسی علوم و مهندسی محیط زیست در پروژه بازچرخانی فاضلاب شهری کشاوزی و صنعتی به روش MBR در حوزه آب و محیط زیست

کسب رتبه اول حوزه آب و محیط زیست توسط ندا قطبی مقدم دانشجوی کارشناسی ارشد شیمی در پروژه طراحی و ساخت دستگاه ORP Meter

99122305

99122304

99122306

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.