1399-11-26 11:29
1095
0
73197
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

کسی حق ندارد در هر مقامی، این ملت را تحقیر کند/ مسئولان قضایی به توهین های دولتی ها رسیدگی کنند

غلامرضا منتظری گفت: کسی حق ندارد در هر مقامی، این ملت را تحقیر کند و مسئولان قضایی در حیطه وظایف خود به توهین های دولتی ها رسیدگی کنند.

غلامرضا منتظری امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: نقدها همواره باید سازنده باشد.اگر در جامعه ای نقد عالمانه و صادقانه  نباشد آن جامعه نواقصش برطرف نمی شود و به رشد و بالندگی دست پیدا نمی کند.

وی ادامه داد: هیچگاه نباید اسباب سواستفاده دشمنان  با حمله رئیس جمهور به منتقدان یا منتقدان به عملکرد دولت و مجلس را فراهم کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا با اشاره به نقش نظارتی مجلس بر عملکرد دولت دارند، تصریح کرد:  نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی کار خودش را انجام می دهند و همواره در نطق های خود تذکرات را به مقامات برای احترام به مردم می دهند که به جای  پرداختن به مسائل حاشیه ای  به وظایف اصلی خود بپردازند.

وی ادامه داد: کسی حق ندارد در هر مقامی این ملت را تحقیر کند و منتقدانی که علمی و صادقانه حرف می زنند را زیر سوال ببرد .

 منتظری بیان کرد: نباید پنجره افکار خود را به روی نسیم اندیشه های سازنده ببندیم اما باید بین نقد و تخریب فرق بگذاریم چون نقد سازنده است و  و تخریب ویرانگر است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به مصالح ملی است در نقدها ضروری است، یادآورشد: وقتی مقام معظم رهبری می گویند حرمت مقامات عالی کشور حفظ شود، باید به این حرف پایبند باشیم البته این به آن معنا نیست که حرفمان را نزنیم و انتقاد نکنیم و اما باید در جای خود انجام شود .

منتظری یادآورشد: مسئولان قضایی می توانند برای توهین های دولتی ها در دامنه مسئولیت خود پیگیری کنند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.