1394-06-28 16:33
2217
0
20719
وبلاگ حقایق؛

مسئولان فرهنگی خوش خبر باشید؛ مُد جدید بی‌حجابی رسید! + عکس

در حالی که ماه گذشته مشاور اتحادیه صنف پوشاک از آغاز طرح وی‍‍ژه مشترک اتحادیه صنف پوشاک و اماکن نیروی انتظامی برای برخورد با تولید، عرضه و فروش مانتوهای شیشه‌ای خبر داده بود، این مانتوها به خیابان‌ رسید.

به گزارش گلستان ما، نویسنده وبلاگ حقایق طی مطلبی نوشت: مانتوهای شیشه‌ای پروژه‌ جدید فرهنگی است که قرار است دخترکان جوان ما را به سمت دوری از فرهنگ غیرایرانی و اسلامی پرتاب کند، درست همین لحظه‌ که مسئولان فرهنگی‌ عرصه مد و پوشاک چشمانشان را بروی حس زیبایی شناختی یک دختر جوان بسته‌اند، کسی دیگر آنطرف مرزهای کشور در حال برنامه‌ریزی برای لباسی است که قرار است دختر ما بپوشد و فردا به دانشگاه برود.

زمان زیادی نمی‌گذرد، همین 2 سال پیش بود که پس از خواب عمیق مسئولان محترم فرهنگی پوشش ساپورت از میهمانی‌ها و مجالس خصوصی به خیابان‌های شهر راه پیدا کرد.

یک ماه پیش محمدجواد صدق آمیز مشاور اتحادیه صنف پوشاک از «آغاز طرح وی‍‍ژه مشترک اتحادیه صنف پوشاک و اماکن نیروی انتظامی برای برخورد با تولید، عرضه و فروش مانتوهای شیشه‌ای» خبر داد.

وی گفته بود که: «در این طرح، اتحادیه صنف پوشاک با جدیت تمام با تولیدی‌ها و واحدهایی که به عرضه این گونه لباس‌ها دست می‌زنند برخورد می‌کند زیرا عرضه و فروش مانتوهای شیشه‌ای در مانتو فروشی بارها با اخطار اتحادیه همراه بوده است.»

تصویر پیشرو استفاده از مانتوهای شیشه‌ای را در خیابان‌های شهر تهران نشان می‌دهد:

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.