1400-02-20 10:58
1624
0
74536
رییس فدراسیون هندبال؛

آمار ورزشکاران سازمان یافته در گلستان قابل قبول نیست/ تقی زاده رییس هیئت هندبال گلستان شد

رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هندبال گلستان از قافله رشته های توپی عقب است، گفت: هندبال ورزش بومی استان گلستان می باشد که شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش گلستان ما، مجمع انتخابات هیات هندبال استان گلستان با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و به ریاست وی برگزار شد که طی آن هادی تقی زاده  در رقابت با علیرضا نیک نیا توانست با کسب ۹ رای از مجموع ۱۴ رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیات هندبال استان گلستان که به صورت سرپرستی اداره میشد به مدت 4 سال انتخاب شد.

هادی تقی زاده پیش از این ریاست هیئت هندبال شهرستان گنبد کاووس را بر عهده داشت، همچنین با موافقت اعضا مجمع مقرر شد رئیس جدید هیات هندبال استان، اعضای هیئت رئیسه را شخصا انتخاب نماید.

آمار ورزشکاران سازمان یافته در استان قابل قبول نیست

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاباتی هیئت هندبال گلستان اظهار کرد: وضعیت هندبال استان طوری است که تلاش ها بایستی از همین فردا آغاز شود زیرا هندبال ورزش بومی استان گلستان می باشد که شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه هندبال از قافله رشته های توپی عقب است افزود: باتوجه به اینکه در گلستان انتظارات از رشته بسکتبال و والیبال بالاست و اسپانسرها به سمت این رشته ها رفته اند که این موضوع کار هیئت بسکتبال را سخت تر خواهد کرد.

رییس فدراسیون هندبال توصیه کرد نیازهای آموزشی استان در رشته هندبال احصا و به فدراسیون اعلام شود تا سطح فنی داوران و مربیان را ارتقا دهیم.

پاکدل تصریح کرد: عدم پشتوانه سازی و عدم توجه به تیم های پایه خلاء هندبال کشور است و بایستی به موضوع استعدادیابی توجه بیشتری داشت که امیدواریم گلستان در تاسیس آکادمی هندبال نیز متقاضی باشد.

وی با بیان اینکه ایران جزو سه کشور اول در رشته هندبال ساحلی می باشد تصریح کرد: طی دو ماه آینده اردوی تیم ملی را در استان برگزار خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: آمار ورزشکاران سازمان یافته در استان قابل قبول نیست و انتظار میرود هم آمار و هم پویایی و کیفیت این رشته در استان ارتقا پیدا کند.

پاکدل همچنین گفت: حداقل بایستی هیات در 10 شهرستان فعال شود و اینکه باشگاهی در رشته هندبال در استان ثبت نشده یک خلاء بزرگ در استان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.