1399-05-07 12:18
1992
0
69630
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان عنوان کرد؛

لغو برخی برنامه های تجمعی عزاداری محرم در صورت پایداری کرونا در گلستان/ فضای مجازی جایگزین مناسب برای برگزاری سوگواره های حسینی

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: در صورت اینکه وضعت قرمز کرونا را در ایام محرم در استان شاهد باشیم برخی از برنامه های تجمعی و کاروانی در ماه محرم برگزار نخواهد شد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد صبح امروز در کارگروه قرآن ستاد محرم استان گلستان اظهار کرد: سه کارگروه زیر مجموعه یک ستاد برای برنامه ریزی سوگواره های حسینی در ایام محرم در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در ستاد شئون فرهنگی نسبت به حذف خرافه و پیراهه ها اقدام می کنیم و همچنین در کارگروه دیگر به موضوع برنامه های هیئت های مذهبی و مداحان می پردازیم.

وی، متذکرشد: در صورت اینکه وضعت قرمز کرونا را در ایام محرم در استان شاهد باشیم برخی از برنامه های تجمعی و کاروانی در ماه محرم برگزار نخواهد شد.

ولی نژاد به فعالیت کارگروه قرآن ستاد محرم استان گلستان اشاره کرد و افزود: قیام امام حسین (علیه السلام) دفاع از قرآن و اسلام بود و باید در ماه محرم به فعالیت های قرآنی بیشتر بپردازیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اذعان کرد: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کردند که به شکل وسیع برنامه های محرم برگزار می شود ولی قطعا بسیاری از برنامه های تجمعات و دسته روی ها تحت الشعاع شیوع کرونا قرار می گیرد.

وی گفت: در صورتی که شیوع ویروس کرونا اجازه اجرای برنامه های وسیع و رسمی را در ماه محرم به ما ندهد از برنامه های جایگزین در بستر فضای مجازی بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.