1399-08-29 12:12
909
3
71652
مدیرکل فرودگاه های استان گلستان؛

ظرفیت جابه جایی مسافر از فرودگاه گرگان به بیش از ۲ میلیون نفر افزایش یافت

متانت گفت: با بهره برداری ترمینال جدید فرودگاه گرگان ظرفیت جابه جایی مسافر از ۷۰۰ هزار نفر به بیش از 2 میلیون نفر افزایش می یابد.

به گزارش گلستان ما، علی متانت مدیرکل فرودگاه های استان گلستان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز با حضور رئیس جمهور و به صورت وبینار از ترمینال جدید فرودگاه های گرگان به بهره برداری رسید.

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان خاطرنشان کرد: پروژه ترمینال جدید فرودگاه بین المللی شهدای گرگان به مساحت هشت هزار و 700 متر مربع به ارزش دو میلیارد و 437 میلیارد ریال و افزایش ظرفیت مسافر از 700 هزار به دو میلیون 100 هزار نفر به بهره برداری رسید.

وی افزود: توسعه پروژه اپران به مساحت 20 هزار متر مربع و افزایش پارک هواپیما از چهار به 6 فرورند و محوطه سازی پارکینگ به مساحت 38 هزار متر مربع از دیگر پروژه های فرودگاه گرگان است که امروز به بهره برداری رسید.

متانت یادآورشد: پروژه پاویون به مساحت یک هزار متر مربع و با ارزش 416 میلیارد ریال و ساختمان یگان حفاظت هواپیمایی به مساحت 800 متر مربه به ارزش 158 میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی است که امروز با دستور رئیس جمهور در گرگان به بهره برداری رسید.

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان به افزایش شبکه مسیرهای هوایی از فرودگاه گرگان خبر داد و گفت: در حال حاضر از فرودگاه کرگان در طول هفته پروازهایی به مقصد مشهد، زابل، زاهدان، چابهار، بندرعباس، قشم، کیش، تهران و عسلویه دایر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

قره

با سلام و احترام از زحمات مدیرکل زحمت کش جناب متانت ، لطفا خط پرواز گرگان به استانبول نیز برقرار فرمائید..سپاس

0
0
پاسخ
1399-08-29 19:13

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.