1400-01-28 08:42
1311
0
74177
بعد از آبادان نوبت به علی آبادکتول رسید؛

واکسن کرونا به نام پاکبانان به کام مدیران!/ دستور عزل مقصر در شبکه بهداشت و درمان علی آباد کتول صادر شد

پاکبان علی باد کتول در مقابل ویروس کرونا واکسیناسیون شدند و در کنار آن، کارمندان و پیمانکار شهرداری نیز با استفاده از جایگاه خود واکسن کرونا به خود تزریق کردند!.

به گزارش گلستان ما، بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان؛ تزریق واکسن کرونا برای ۲۴ نفر از پاکبانان شهر علی آبادکتول انجام شد. 

با توجه به اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت، پاکبانان یکی از اولویت‌های تزریق واکسن کرونا محسوب می شوند به همین منظور در مرحله اول، تزریق واکسن کرونا برای ۲۴ نفر از ۴۵ پاکبان شهرداری علی آبادکتول در دستور کار قرار گرفت.

اما براساس ادعای مطرح شده در فضای مجازی استان گلستان، در لیست ۲۴ نفره پاکبانان شهرداری علی آبادکتول، نام ۲ تن از مدیران شهرداری و یکی از پیمانکاران و همسرش به چشم می خورد! که سهمیه فوق مورد سواستفاده ۲ تن از مدیران شهرداری و یکی از پیمانکاران و همسرش قرار گرفت که مسلما تضییع حق پاکبان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان:

ادعای فضای مجازی صحت دارد

در همین راستا علی متکی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تایید این ادعا گفت: بخشی از آنچه در فضای مجازی و برخی کانال‌ها درباره استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان مطرح شده است، صحت دارد.

روز تزریق سهمیه واکسن پاکبانان در این شهرستان از ویال آخر که مانند همه ویال‌ها ۵ تایی است ۴عدد باقی مانده بود که این تعداد به مسئول خدمات شهری، یک خانم پیمانکار و ۲ نفر هم که از کارکنان شهرداری بوده‌اند تزریق شد.

تعدادی از پاکبانان برای تزریق واکسن مراجعه نکرده بودند که دیگران از سهمیه آنها استفاده کردند.

رسیدگی فوری و عزل مقصر در شبکه بهداشت علی‌آبادکتول

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اتفاق صورت گرفته در شهرستان علی آباد کتول گفت: دستور رسیدگی فوری به تعیین مقصر و عزل مسئول مربوطه در شبکه بهداشت علی‌آبادکتول را صادر کردم.

عبدالرضا فاضل در خصوص موضوع تزریق واکسن کرونا به افراد غیر پاکبان در شهرداری علی‌آبادکتول تصریح کرد: دستور رسیدگی فوری و تعیین فرد خاطی در این خصوص را صادر کردم.

وی افزود: مسوولیت نظارت بر اجرای عملیات واکسیناسیون بر عهده شبکه بهداشت شهرستان است و باید نظارت عالی انجام می‌شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطر نشان کرد: به دستور وزیر بهداشت و استاندار گلستان هیچ فردی حق ندارد خارج از اولویت تعیین شده واکسن دریافت کند.

فاضل بیان کرد: در حال بررسی هستیم، کوتاهی و قصور هر فردی در شبکه بهداشت علی‌آبادکتول اثبات شود بلافاصله عزل خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.