1400-01-14 09:51
533
0
73945
نماینده گرگان و آق قلا؛

سفر جهادی رئیس مجلس به استان گلستان برکات بسیاری برای منطقه خواهد داشت

منتظری، گفت: مردم در بازدید رییس مجلس از مناطق استان گلستان بدون بوروکراسی اداری مشکلاتشان را مطرح کردند و مسائل نیز برای برطرف شدن به مسئولان مربوطه ارجاع شد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با گلستان ما در خصوص سفر رییس مجلس به گلستان و حضور در مناطق محروم، گفت: یکی از مزیت های فعالیت و سفرهای جهادی اعتمادآفرینی است، به ویژه اگر یک مقام عالی کشور بدون مانع خاص با مردم ارتباط برقرار کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه داشتن ارتباط ساده و دوسویه آسان با مردم یکی از مولفه های ایجاد محبوبیت است، اظهار کرد: اعتماد بزرگترین سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی است و همه باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: به عبارتی باید کرامت انسانی در همه زمان ها رعایت و به دغدغه های مردمی خصوصا مناطق محروم در سراسر کشور توجه ویژه شود.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات مردم امروزه نیازمند مدیریت جهادی هستیم، اذعان کرد: این نوع مدیریت در زمان دفاع مقدس ساری و جاری بود؛ امروزه برای برطرف کردن غبار محرومیت نیازمند مدیریت جهادی هستیم زیرا این امر آثار خوبی بر روحیه مردم می گذارد و در این بازدیدها از نزدیک این مهم مشهود بود.

منتظری با اشاره به اینکه سفرهای استانی و حضور در میان مردم موجب برطرف شدن مشکلات خواهد شد، گفت: باید اذعان کرد اگر این دیدارها مشکلاتی را برطرف نکند، اصل داشتن ارتباط راحت و بدون واسطه با مردم اهمیت دارد و تبلیغات سوء علیه انقلاب نیز برطرف می شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب مبنی بر "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها"، اظهار کرد: بسیاری از مشاغل کوچک مانند مشاغل خانگی، تولید صنایع دستی، دام پروری و غیره در روستا حضور دارند لذا در این بازدیدها مردم بدون بوروکراسی اداری مشکلاتشان را مطرح کردند و مسائل نیز برای برطرف شدن به مسئولان مربوطه ارجاع شد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک استمرار این سفرها و حضور در مناطق محروم و داشتن ارتباط با مردم حتما برکات زیادی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.