1394-09-08 03:57
1037
1
23600
تاملی بر سخنان یک مدیر ؛

خبرنگاران گلستانی یتیم نیستند !

اینکه یک فردی فرزندان خود را به سفر ببرد ، به مشکلات آنها رسیدگی کند و برای آنها کاری شایسته انجام دهد ، یتیم داری است !

به گزارش گلستان ما ؛ گویی سریال توهین ها به خبرنگاران گلستانی همچنان ادامه دارد تا به قسمتهای حساس خود نزدیک شود.

سریالی که متولیان امر سازنده و کارگردانی آن را به عهده دارند و هر از چند مدتی با اظهارات جالب از خجالت قشر زحمتکش خبرنگاران در می آیند .

نشست خبری دیروز شنبه 7 آذرماه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خالی از حاشیه نبود و حجت الاسلام فضیلت که هنوز چند وقتی از بحث کودکستانی خواندن خبرنگاران توسط وی نگذشته بود ، عنوان یتیم را برای خبرنگاران برگزید .

"فضیلت در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر عدم اعزام خبرنگاران به نمایشگاه مطبوعات تهران گفت: مواردی در حوزه فعالیت خانه مطبوعات است که هنوز جا نیفتاده و فرهنگ و ارشاد قرار نیست یتیم داری کند فراهم کردن بستر کار با ارشاد است و پیگیری را باید خانه مطبوعات انجام دهد."

براستی آیا خبرنگاران گلستانی یتیم هستند؟در پاسخ باید گفت : خبرنگاران طی هشت سال گذشته یعنی در دولت قبل هیچگاه این همه مشکلی که در دو سال اخیر برایشان ایجاد شد ، برخورد نکرده بودند.

در دولت قبل آنها یتیم نبودند و در عوض دارای جایگاه و قداستی بودند .  از ارائه تسهیلات بانکی گرفته تا دادن کارت خبرنگاری و هدایای ویژه نوروز و روز خبرنگار که انصافا خیلی از خبرنگاران از آن دوران به نیکی یاد می کنند.

اما الان چند وقتی است که اوضاع خبرنگاران بر وفق مراد نیست و چرخ آنها روان کار نمی کند . متولیان یعنی وزارت ارشاد و مدیران کل به بهانه اصلاح ساختارها  در استانها دست به اقداماتی زدند که نتیجه اش ناامیدی و بی انگیزگی در این قشر شده است .

اینکه ارشاد گلستان یک اتوبوس بگیرد و خبرنگاران را به نمایشگاه مطبوعات در تهران اعزام کند کوچکترین کاری است که این اداره کل می تواند در قبال زحمات این عزیزان انجام دهد ، حال نمی دانیم چرا برخی مدیران خدمت به این قشر خدوم را یتیم داری تعبیر می کنند.

اینکه یک فردی فرزندان خود را به سفر ببرد ، به مشکلات آنها رسیدگی کند و برای آنها کاری شایسته انجام دهد ، یتیم داری است ! حتما ذیل همین عناوین است که خبرنگاران در چند ماه اخیر مشکلات زیادی را تجربه می کنند چون تدبیر و احساس مسئولیتی نیست که به دردهای آنان برسد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

جواد

کلیت مطلب یک کنار اما حقایق را بگوییم.1-سال قبل ارشاد اتوبوس گرفت اما به تعداد می نی بوس هم همکاران خبرنگار نیامدند. در نهایت با اتوبوس رفتیم.2-کجا شان ماد در 8 سال قبل حفظ می شد. شام در قبرستان را فراموش کردید ؟3- دادن کارت خبرنگاری توسط مدیریت قبلی یک ... محسوب می شد. و جای افتخار ندارد.

0
0
پاسخ
1394-09-08 07:51

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.