1400-01-22 11:21
1448
2
74094
با عکس «نماز در مناطق جنگی»؛

هنرمند گلستانی فاتح مدال طلای FIP جشنواره بین المللی بنگلادش شد

احمد خطیری هنرمند گلستانی جایزه نفر اول، مدال طلای FIP بخش مونوکروم پنجمین جشنواره بین المللی هنر عکاسی یادواره محفوظ الله بنگلادش را دریافت کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ احمد خطیری هنرمند گلستانی جایزه نفر اول، مدال طلای FIP بخش مونوکروم پنجمین جشنواره بین المللی هنر عکاسی یادواره محفوظ الله بنگلادش را دریافت کرد.

پنجمین جشنواره بین المللی هنر عکاسی یادواره محفوظ الله بنگلادش با عنوان MAHFUZ ULLAH MEMORIAL ۵th International Photography Contest ۲۰۲۱  زیر نظر فدراسیون بینالمللی هنر عکاسی (FIAP) ، (GPU) و فدراسیون بین المللی عکاسی هندوستان (FIP) و انجمن عکاسان بنگلادش (BPS) برگزار شد و ۱۴۰ نفر موفق به دریافت مدال طلا، نقره، برنز و روبان افتخار شدند.

این جایزه از سوی فرزند محفوظ الله برای زنده نگاه داشتن یاد پدرش برگزار می شود.

در تشریح این جایزه آمده است:

پدرم در سال ۲۰۰۴ درگذشت. پس از آن، من همیشه به این فکر می کردم که چگونه می توانم قدردان او برای حمایت هایش در حرفه عکاسی ام باشم. این ایده  به ذهنم خطور کرد تا از طریق این مسابقه عکاسی زندگی پدرم را در سراسر جهان حفظ کنم.

این یک چالش برای من خواهد بود که آرزویم را برآورده کنم. همه اعضای خانواده و دوستانم به من کمک می کنند تا در این کار موفق شوم. من همیشه از خدا می خواهم که به من شهامت و قدرت بدهد تا این رویداد را به یک اتفاق موفق تبدیل کنم. بنابراین، من از هر عکاس از هر گوشه دنیا تقاضا دارم که با ارسال تصاویر زیبای خود به من برای تحقق رویای خود موفق شوم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.