1400-02-13 18:17
1140
0
74438
یادداشتی به قلم تحلیلگر سیاسی استان گلستان؛

آقای ظریف؛ اگر صداقت داشتید هشت سال مسئولیتتان تکرار حرفهای آمریکا نمی شد!

حسین کریمی اول: آقای ظریف؛ اگر صداقت داشتی ۸ سال مسئولیتت مایه تعجب، تاسف و تکرار حرفهای آمریکا نمیشد!.

به گزارش گلستان ما، حسین کریمی اول، تحلیلگر سیاسی استان گلستان در یادداشتی به بهانه بیانات امام خامنه ای عزیز در واکنش به سخنان ظریف نوشت: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید است که با صداقت و اخلاص کامل برای اعتلای اسلام و برپایی حکومت اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) از جان خود گذشتند؛ لذا هر مسئولی در جمهوری اسلامی باید مدافع ارزشها و آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان فسم خورده باشد.

آقای ظریف شما به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی که مدعی فهم دیپلماسی هستید نتیجه گفتگوهای برجامی شما که تمام سیاستها و برنامه های کشور حتی آب خوردن مردم را هم به آن گره زدید خسارت محض از آب در آمد!.

اما نتیجه اقدامات مرد میدان، شهید حاج قاسم سلیمانی و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بفرموده حضرت آقا، سیاست عزت مدار جمهوری اسلامی را تحقق بخشید.

آقای ظریف صداقت و اخلاص سردار دلها موجب عزت و عاقبت بخیری سردار دلها در دنیا و آخرت گردید و همه دنیا شاهد بود که حتی شهادت او موجب عزت و قدرت مضاعف جبهه مقاومت در فلسطین،سوریه، لبنان و یمن گردید.

اما عدم صداقت و دیپلماسی لبخند، زانو زدن و زبان دنیا بلد بودن شما و همفکرانتان در مقابل دشمنان نه تنها آورده ای نداشت بلکه تداعی کننده تکرار حرفهای آمریکایی ها گردید؛ لذا جنابعالی باید در مقابل ملت بزرگ ایران بابت این حرفهای دشمن شاد کن پاسخگو باشید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.