1399-09-18 09:59
1301
0
71961
فتنه اسکایپی۲؛

پروژه انتخابات هوشمند ۱۴۰۰ / بزرگترین اشتباه اطلاعاتی جریان تحریف در گرگان

بزرگترین اشتباه اطلاعاتی جریان تحریف؛ شروع بخش مهم عملیاتی این پروژه در شهر گرگان و عهده داری میدانی بعض مدیران بود!.

به گزارش گلستان ما، حسن بیارجمندی فارغ التحصیل دانشگاه وزارت خارجه روسیه در یادداشت جدید خود نوشت: هاله اسفندیاری مدیر بخش مطالعات خاورمیانه در اندیشکده وودرو ویلسون که در دهه ۸۰ به تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اعتراف کرده است؛ حدود ۱۰ روز قبل از پروژه فریب آشوب های ۹۶ در یادداشتی در مجله فارن افرز کتاب جدید میثاق پارسا (استاد ایرانی مستقر در آمریکا و طراح مدل اندونزی براندازی نظام جمهوری اسلامی) را «کدام راه، دموکراتیزه شدن ایران را رقم می زند: رفورم یا انقلاب» معرفی کرد.

در انتهای این یادداشت هاله اسفندیاری بعد از حدود ۷سال و ضمن بررسی انتخابات ۸۸ و رویدادهای یمن، سوریه، مصر و... و همسایگان ایران؛ صریحا به مشارکت ایالات متحده در پروژه تغییر یا براندازی از طریق صندوق آرا انتخابات(انتخابات هوشمند) اشاره می کنند: " [جنبش سبز] می دانند که رفورم تدریجی از طریق صندوق انتخابات خیلی بهتر از استفاده از گلوله است. وی می نویسد: مردم انقلابی[جنبش سبز] هنوز به دروازه نرسیده اند."

این پروژه که نگارنده بارها در یادداشت های مختلف تحت "سند پاریس " از آن یاد نموده ام که سرفصل ها و راهبردها و تاکتیک های عملیاتی آن بطور پوششی از طریق موسسه برانداز شهروند یار در پاریس(همکاری مشترک فرانسه و آلمان) در قالب یک فیلم آموزشی براندازی در سال ۹۰ در اینترنت منتشر و در انتخابات های همان سال، سال ۹۲ و ۹۴ پیاده و در ۹۶ تکرار شده است ؛ به زعم اسفندیاری این عنصر برانداز وابسته به سازمان اطلاعات مرکزی  ایالات متحده هنوز به دروازه اصلی آن رفورم نرسیده است

شکست پروژه نفوذ موسوم به کلمبیا یا امام موسی صدر در انتخابات خبرگان رهبری در سال ۹۴  و بالاخص انتخابات هیات رئیسه آن و همچنین شکست اولیه جریان تحریف در انتخابات اسفند ۹۸؛ برهم خوردن بخشی از معادلات این انتخابات هوشمند و بازماندن از رسیدن به دروازه اصلی را بدنبال داشت.

جریان تحریف بعد از این شکست اخیر  و از خردادماه۹۹ تخریب مجلس یازدهم را برای پوشاندن شکست یاد شده، بازسازی سازمان رای خود، شکستن "موج انتخاباتی مجلس انقلابی برای رسیدن به دولت جوان و حزب اللهی"، شکستن ادراکی و شناختی امید و انتظار مردم و گشودن راهی دیگر برای نفوذ از طریق صندوق آرا انتخابات را در دستور کار خود قرار دادند.

بطور خاص عدم همکاری با نمایندگان انقلابی در تغییر و تحول مدیران حوزه انتخابیه و استان ها، اختلاف بین نیروهای شورای ائتلاف، اختلاف بین ستادهای انتخاباتی نمایندگان انقلابی، اختلال در اجرای طرح های تحول آفرین نمایندگان انقلابی، وارد کردن آنان به حاشیه استیضاح پیش از ریل گذاری های اصلی دارای ضمانت قضایی و سیاسی، عدم همکاری با قالیباف رئیس مجلس در سفرهای نظارت میدانی و... در دستور عملیاتی قرار می گیرد و بطور ویژه ای شبکه رسانه ای ۱۴۰۰ با یک حمایت مالی پوششی سنگین، نقش آفرینی محوری می نمایند.

 از جمع بندی های جلسات نوبه ای اسکایپی سران فتنه بالاخص در ۵آبان ۹۹ و تحرکات رسانه ای بعض مرتبطین با این جلسات از جمله در استان گلستان، می توان بطور قطع اذعان نمود که پروژه انتخابات هوشمند در دو پلان در دستور کار قرار گرفته است.

براساس پلان A و با توجه به نظرسنجی های اخیر در شمال تهران و بعض استان های هدف باید از طریق کانال های امن و اطمینان بخش در اروپا و یا ایالات متحده درخواست تحولات ملموس و عینی در روابط اقتصادی تا پیش از ۲۴خرداد۴۰۰ تحت پوشش بازگشت به برجام بعمل آید تا بسترهای لازم جهت پیشبرد تغییر از طریق صندوق آرا انتخاباتی و برداشتن گامی راهبردی بسوی یک دروازه مانده به دروازه اصلی رفورم فراهم گردد!

براساس پلان B  که فاز اول آن بطور تکمیلی پلان Aطراحی شده است؛  علاوه بر ثبت نام انتحاری های انتخاباتی برای رد صلاحیت جهت مواج سازی انتخاباتی ( م .ر . خ _  م . ه _ و...) و سواری بر آن و نیز بهره گیری از تجربه "نامزد کمکی مدل جهانگیری سال ۹۶" ؛ بطور ویژه ای بر "گروگان گیری میزان مشارکت" در انتخابات جهت گرفتن امتیاز فراقانونی (نفوذ ) از نظام پای می فشارند ؛مدلی از انتخابات هوشمند ۲۰۱۹در روسیه که سرویس های اطلاعاتی آلمان و آمریکا و... با حمایت از جریان اپوزیسیون غربگرا در این کشور پیاده نمودند.

 در صورت عدم تحقق وعده های آمریکا و کشورهای اروپایی در گشایش های اقتصادی عینی و ملموس تا ۲۴خرداد 400 و همچنین عدم تاثیر انتحاری های سیاسی_انتخاباتی و نهایتا عدم موفقیت در نفوذ و رخنه نامزدهای انتخاباتی مد نظر، فاز دوم پلان B _ که در سال ۲۰۱۹ در مسکو و اسفند ماه ۹۸ در تهران پیاده شد (مهندسی کاهش مشارکت در انتخابات) _ اجرایی خواهد شد!

بزرگترین اشتباه اطلاعاتی جریان تحریف ؛ شروع بخش مهم عملیاتی این پروژه در شهر گرگان و عهده داری میدانی بعض مدیران بود!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.