1401-11-08 08:01
524
0
83222
یادداشت/ علی منصوری

پارس سگ‌ها راه به جایی نخواهد برد

اگر حکم امام خمینی توسط مسلمانان در همان زمان اجرا می‌شد امروز شاهد عوعو سایر سگ‌ها نسبت به اسلام و قرآن با عنوان آزادی بیان نبودیم.

به گزارش گلستان ما، علی منصوری در یادداشتی با عنوان « پارس سگ‌ها راه به جایی نخواهد برد» نوشت: مه فشاند نور و سگ عو عو کند؛ هر کسی بر خلقت خود می‌تند.

وجود ماه براساس وظیفه، نورافشانی و از بین بردن تاریکی‌ها است و پارس کردن سگ‌ها باعث محو نور از ماه نمی‌شود.

همانگونه که در تاریخ زندگی انبیاء الهی با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی دشمنان آنها در مقابله با جریان توحیدی و یکتاپرستی  نتوانستند راه به جایی برده و نور خدا را خاموش کنند و خدای سبحان در قرآن می‌فرمایند: «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ؛ مى‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد. آیه 8سوره صف»

 پس از پیروزی انقلاب اسلامی شیطان بزرگ تمام تلاش خود را معطوف به انحراف کشاندن انقلاب داشت به این سبب امریکا و سایر دشمنان انقلاب بیش از چهار دهه در جهت مقابله با ایران اسلامی؛ انواع جنگ افروزی را بکار گرفتند تا نور اسلام انقلابی را خاموش کنند ولی مکر آنان راه به جایی نبرد.

اهانت سلمان رشدی ملعون به قرآن و پیامبر اسلام (ص) و میلیاردها مسلمان موضوعی نبود که تنها از ذهن خبیث یک نویسنده مرتد تراوش کرده باشد.، این حرکت طراحی نقشه شوم امریکا و ایادیش مانند انگلیس و اسرائیل و سایرکشورهای غربی؛ برای خدشه‌دارکردن اسلام انقلابی بود.

موضع قاطعانه امام خمینی رحمه ا... علیه با این پدیده شوم و توجه دادن امام بزرگوار به دسیسه‌های شیطانی استکبار به مسلمانان وهمه ادیان الهی و اعلان خطرعمیق تفکر لیبرالیسم غربی نسبت به اعتقادات آنان نشان از موضع خردمندانه یک مرجع دینی بود.

حکم ارتداد سلمان رشدی توسط امام راحل در جایگاه ولی‌فقیه جامع‌الشرایط توانست تمام معادلات سیاسی و فرهنگی نظام سلطه را به هم بریزد، و اجرای حکم را امام رحمه علیه بر همه مسلمانان واجب دانست و در صدور حکم امام (ره) آمده است.

بسمه تعالی‌

انا للَّه و انا إلیه راجعون‌

به اطلاع مسلمانان غیور سراسر جهان می‌رسانم مؤلف کتاب «آیات شیطانی» که علیه اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم و چاپ و منتشر شده است، همچنین ناشرین مطلع از محتوای آن، محکوم به اعدام می‌باشند. از مسلمانان غیور می‌خواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند، سریعاً آنها را اعدام نمایند تا دیگر کسی جرأت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هر کس در این راه کشته شود، شهید است ان شاء الله. ضمناً اگر کسی دسترسی به مؤلف کتاب دارد ولی خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرفی نماید تا به جزای اعمالش برسد. و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته. روح الله الموسوی الخمینی.

اگر حکم امام خمینی توسط مسلمانان در همان زمان اجرا می‌شد امروز شاهد عوعو سایر سگ‌ها نسبت به اسلام و قرآن در هلند و سوئد و فرانسه و سایر کشورهای غربی با عنوان آزادی بیان نبودیم.

عبدالباری عطوان؛ تحلیلگر جهان عرب به نقل از تسنیم؛ در یادداشت خود نوشت، «ادعای آزادی بیان این روزها در دنیای غرب تبدیل به دستاویزی برای سوزاندن قرآن کریم و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و نفرت‌انگیزی علیه اسلام شده است. این آزادی به عنوان تاج جواهر «دموکراسی غربی» ‌قانون سوئد، آتش زدن پرچم همجنس‌گرایان را جرم تلقی می‌کند؛ چرا که این اقدام تحریک و نفرت‌افروزی علیه گروهی از شهروندان این کشور محسوب می‌شود! اما همین کشور، اقدام یک شهروند راست‌افراطی و نژادپرست در سوزاندن کتاب مقدس میلیاردها مسلمان را جرم نمی‌داند»

لذا علت اهانت هفته‌نامه شارلی به رهبر انقلاب اسلامی را باید در خباثت تفکر مستکبرانه لیبرالیسم غرب جستجو کرد و علت ثانویه خشم آنان نیز در عقیم ماندن پروژه زن، زندگی، آزادی در ایران دانست.

دشمنان انقلاب پس از مایوس شدن از فتنه‌های پی در پی با هزینه‌های سنگین بر علیه انقلاب اسلامی؛ و زمین‌گیر شدن عوامل اصلی پیدا و پنهان دستگاه‌های جاسوسی امریکا و انگلیس و اسرائیل و منافقین داخلی و خارجی در جنگ ترکیبی؛ اقدام مذبوحانه اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به رهبری انقلاب؛ نشانه دیگری از شکست آنان از اغتشاشات 1401 است.

آنان به خوبی دریافته‌اند که علت اصلی شکست آنان بواسطه درایت هوشمندانه رهبری در برخورد با نقشه‌های دشمنان اسلام  و همراهی امت و امام است، لذا برای رفع عطش کینه‌های درونی خود اقدام به عمل حقیرانه اهانت به رهبری نمودند.

نکته قابل توجه به مسئولان آن است که مردم خداجوی ایران اسلامی در یک حرکت خداپسندانه؛ اقدام نشریه فرانسوی را محکوم کردند لذا لازم است که دستگاه دیپلماسی نیز اقدام شایسته‌ای را انجام دهند.

کلام پایانی آن است که دشمنان انقلاب اسلامی بدانند صدور این انقلاب به مدد الهی و خون‌های مطهر شهیدان در سراسر عالم انجام پذیرفته است و گلبانگ فریاد اسلام‌خواهی فراگیر شده؛ هرگز پارس سگ‌های دنیای غرب کوچکترین اثری بر حرکت شتابنده این انقلاب نخواهد گذاشت.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.