1401-09-15 15:20
394
0
82530
یادداشت/ علی منصوری

ماموریت دانشجویان شکست محاصره تبلیغاتی دشمن باشد

امروز نسل جوان خصوصا دانشجویان بعنوان قشر فعال ونخبه مورد هدف تبلیغاتی دشمن قراردارند تا تمدن اسلامی با چالش جدی روبرو شود؛ تا نظام اسلامی به اهداف متعالی خود نرسد.

به گزارش گلستان ما، ۱۶ آذر صفحه زرین مبارزه دانشجویان با نظام سلطه آمریکا و انگلیس و جلوه لاله های سرخ شهادت برتارک تاریخ دانشگاه تهران و نماد بصیرت دانشجو در دشمن شناسی است.

فهم دقیق وقایع ۱۶ آذر۳۲ راهبردی برای دشمن شناسی است. یکی از ترفندهای جبهه باطل در مقابله با اصحاب حق فرار از گفت و شنود مستقیم با ارزش های انسانی است.

سابقه تاریخی قصص قرآنی هم حاکی از این واقعیت دارد.اعراض از سخن حق  تا جایی که گوش دادن به آن را برای طرفدارانش تحریم  می نماید. بعنوان مثال  مشرکین قریش سخن نبی مکرم اسلام( ص)را به سخره می گرفتند و به بت پرستان می گفتند در گوش هایتان در هنگام طواف پنبه قرار دهید تا سخن حضرت محمد (ص)  را نشنوید.

امروز نیز در عصر جاهلیت مدرن با بمباران تولیدات فیلم های هوس آلود و خبر های کذب  و تحریف تاریخ و با ایجاد قوانین ضد بشری مانع  شنیدن سخن حق می شوند.

رهبر معظم انقلاب در خرداد ۹۶ به نسل جوان فرمودند: (مراقب باشیم‌‌.... جای شهید و جلاد عوض نشود، زیرا ملت ایران در دهه شصت مظلوم واقع شد و به دلیل اینکه تروریست ها و منافقین و پشتیبانان آنها به امام و ملت ایران ظلم و خباثت کردند، ملت در موضع دفاع قرار گرفت و در نهایت هم پیروز شد.)

شیوه دوم جبهه کفر ونفاق ، برای سرکوبی جبهه ی حق ؛ رویکرد تغییر نگرشهای فکری برای نسل جوان است تا جایی که اگر بتواند تاریخ استکبار ستیزی ملت ایران را قلب نموده  و جای شهید وجلاد را تغییر دهند.  

و راهبرد سوم آنان به میدان آوردن معاندین ونیروهای ضد انقلاب و خودفروخته های نفوذی است تا بتوانند نقش سربازان پیاده نظام استکبار را ایفا نمایند.

راهبردچهارم شیطان بزرگ و جبهه ی باطل، استفاده از گسل های قومیتی و دامن زدن به اختلافات قومی ،مذهبی با تاکتیک و تکنیک دروغ پردازی به منظور متزلزل کردن امنیت ملی و خسته کردن ملت انقلابی و فروپاشی نظام اسلامی ورسیدن به منافع شیطانی؛  در دستور  کار سرویس های جاسوسی   CIA وموساد وMI6  قرار دارد.

امروز نسل جوان وخصوصا دانشجویان بعنوان قشر فعال ونخبه مورد هدف تبلیغاتی دشمن قراردارند تا تمدن اسلامی با چالش جدی روبروشود؛ تا نظام اسلامی به اهداف متعالی خود نرسد.

حضور جمعیت اندک جوانان در کنار آشوب های خیابانی وتجمعات دانشجویی حاکی ازتاثیر گذاری جنگ روانی دشمنان انقلاب  اسلامی برآنان داشته ودارد .

لذا هرگونه تجمع وتحصن دانشجویی باعنوان روز دانشجو برعلیه ارزش های انسانی وانقلابی، با اهداف قیام دانشجویان در ۱۶ آذر ۱۳۳۲  و شهدای قیام ۱۶ آذر که ماهیت ضد امریکایی وانگلیسی داشته مغایرت دارد،در حقیقت منحرف کردن مسیر اصلی قیام ۱۶ آذر۳۲ است.

 آن چیزی که نیاز امروز جامعه دانشجویی است شناخت سلطه فرهنگی نظام استکباری و چرایی مبارزه دانشجویان ۱۶ آذر ۱۳۳۲ با اهداف شوم نظام سلطه امریکایی، انگلیسی ورژیم غاصب اسرائیل وجنایات پهلوی است رمز گشایی آن حوادث، عمق بخشی به شناخت بیشتر، به چرایی استقلال وآزادی خواهد داشت.

از طرفی هم تبیین کننده اهداف شهیدان قندچی، بزرگ‌نیا و شریعت‌رضوی خواهدبود واز سوی دیگر مُقوّم روحیه مقاومت نسل جوان در برابر زیاده خواهی استکباری و‌ زمینه ساز تحکیم آرمانی دانشجویان رابه دنبال خواهدداشت.

 دانشجویان دانشگاه تهران پس از واقعه ۱۶ آذر۱۳۳۲ دراعلامیه‌ای دلایل قیام را مخالفت با بازگشایی دوباره سفارت انگلیس در ایران  و ورود نیکسون عنوان می‌کنند.

در حقیقت دانشجویان برای مبارزه با استکبار جهانی آمریکا و انگلیس به میدان  آمده بودند تابرای همیشه تاریخ ،نام دانشگاه و دانشجویان را باعنوان نماد مرگ بر امریکا وانگلیس در تاریخ این ملت ثبت کنند.

بنابراین هر نوع حرکتی جدای از اهداف شهدای ۱۶ آذر ۳۲  باشد خیانت به آرمان های تمامی شهداء وخواستگاه دانشجویان غیور ایران اسلامی است.

انتهای پیام 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.