1400-06-20 12:26
890
0
76088
به قلم محمد دیلم کتولی؛

طالبان ، جریان مقاومت و تکرار دو قطبی سازی جریان اصلاحات

هورا کنندگان و کف زنندگان برای وحشی های قاتل آمریکایی و عوامل نفوذی اش که« مدعی دفاع از محمد مسعود و مبارزان دره پنجشیر !» شده اند به  اندازه همان ها در جنایتشان شریک اند ولو اینکه اسمشان را عوض کرده و « اصلاح طلب و منتقد جمهوری اسلامی یا منتقد سید علی خامنه‌ای »شده باشند . 

به گزارش گلستان ما، محمد دیلم کتولی فعال رسانه گلستان در یادداشتی نوشت: از حدود دو ماه پیش که، همسایه شرقی ما« افغانستان» به صحنه ی «ظهور مجدد جریان سیاسی _ اجتماعی طالبان »تبدیل شد، از لابلای اخبار و اطلاعات منتشر شده این چند خبر شاخص تر بود : 

۱) جریان « سیاسی_اجتماعی طالبان» ، با سازماندهی جدید و انتشار گسترده اخبار و اطلاعاتی نظیر تغییر در سیره و عملکرد طالبان که در قالب تغییر در سیاست داخلی و مسائل سیاسی _ اجتماعی مثل حجاب ، سینما ، رادیو و تلویزیون و سینما و رسانه ها ، عدم مقابله نظامی طالبان با اقلیت های سیاسی مذهبی و...) ، ماهیت ضد اشغال و اشغالگری طالبان وارد صحنه شد و علائم و نشانه‌های این تغییر در مبانی فکری و رفتار طالبان بوضوح دیده می شد .

۲) سرعت حرکت و پیروزی های شگفت انگیز طالبان و فتح پی در پی شهرهای بزرگ افغانستان مثل هرات ، قندهار ، مزار شریف وگاهی حتی بدون شلیک یک‌گلوله ،مسئله بُهت آوری بود که نشان از یک‌ زد و بند و تبانی هم در بین مسئولان سیاسی افغان، آمریکا وسایر وابستگان به آنها مثل پاکستان و... داشت . 

۳) مسئله« مقاومت اسلامی و دفاع از ناموس اسلام در برابر بیگانگان، رویارویی با تفکر محکوم و منحط سلفی ، وهابی و تکفیری و سیاست های منطقه ای امریکا و انگلیس و غرب» آنقدر برای مردم مسلمان منطقه و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران عزیز و جذاب است که «جان های پاک مدافعان حرم و فرماندهان آسمانی آنها سردار دلها شهید زنده پیروز حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانش »فدای این مسیر نورانی شده اند و تا این پرچم در اهتزاز است مدعیان دروغین «دفاع از محمد مسعود و مبارزان دره پنجشیر! »رسوا شده و شوآف شان بر ملا می شود . 

یک سوال جدی ، از روشنفکران و سیاستمداران متمایل به جریان اصلاحات ولی همنوا با«امپراتوری رسانه ای غرب »که یکباره تغییر مسیر داده و عٓلٓم حمایت از«محمد مسعود و مبارزان دره پنجشیر ! » را بر دوش می کشند : 

وقتی که رژیم صهیونسیتی سینه رزمندگان مقاومت را در لبنان و غزه و کرانه باختری فلسطین نشانه رفته بود و سردار شهید سلیمانی در کنار آنان باچه منطقی درتهران شعار«نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران»سر می دادید ؟ 

اگر مقاومت در برابر بیگانگان و جریان های وهابی و تکفیری به حق و درست است ، که هست ،چرا جریان اصلاحات هنوز بخودش اجازه نداده حتی از واژه « جریان مقاومت»استفاده کندو با عنوان«حوثی ها وحزب الله لبنان و ...» در پی تحقیر آنهاست؟ 

آقایان اصلاح طلب! شمابا تاریخ چه می کنید؟هرچقدر ید طولایی در«تحریف تاریخ و تغییر واقعیات» داشته باشید ،مگر از دهه شصت و آنهمه جنایت که در همین کشور توسط گروهک هایی با نام های مقدس فرقان، مجاهد ، فدایی و... که خرس خاله های شما بودندچقدر گذشته ؟ 

یک یادآوری تاریخی ،خالد اسلامبولی و دوستانش مهره وابسته ای بنام محمد انورالسادات را اعدام انقلابی کردند، در همین کشور گروهک هایی با نام های مقدس فرقان، مجاهد ، فدایی و... ۱۷۰۰۰ نفر را ترور کردند و وقتی می پرسیدند که:«امام جمعه ۷۰ , ۸۰ ساله،چه گناهی داشت و آیا اورا می شناختید؟می گفتند نه ما تیم ترور بودیم و مامور به اجرای دستور سازمان( همینقدر متهجر و شستشو داده شده مغزی »

تفاوت یک عنصر تروریست داعشی که شکم زن حامله را در سوريه و عراق می درد تا به بهشت برود با تروریست مجاهد خلق و فدایی خلق و دمکرات و ... که اتفاقا اوهم شکم زن حامله را می درد که شرط را از رفیق مجاهدش ببرد با آن سرباز آمریکایی که در فرودگاه حامد کرزی کابل برای باز کردن مسیر پرواز هواپیماها انسانهای بی گناه را به گلوله می بندد در چیست ؟ 

چرا باید«سید مقاومت ،حسن نصرالله»چون ضد برنامه‌های استعماری آمریکاست در رسانه های غربی_عبری و عربی آزار واذیتهای فراوانی بشود ولی خونخوارانی مثل محمد سلمان( قاتل کودکان یمنی)و نتانیاهو ی خون آشام تمجید و ستایش . 

جریان سیاسی جهانی دروغ پراکن ، یکبار چشم بر کشتار صنعا و صعده و بیروت وحلب و لاذقیه می بندد وگاهی« ادای دفاع از محمد مسعودومبارزان دره پنجشیر ! »را به بهانه مقابله باطالبان در می آورد_ همین قدر نمایشی و فرمایشی ... 

هورا کنندگان و کف زنندگان برای وحشی های قاتل آمریکایی و عوامل نفوذی اش که« مدعی دفاع از محمد مسعود و مبارزان دره پنجشیر !» شده اند به  اندازه همان ها در جنایتشان شریک اند ولو اینکه اسمشان را عوض کرده و « اصلاح طلب و منتقد جمهوری اسلامی یا منتقد سید علی خامنه‌ای »شده باشند . 

دوران تحمیق مردم و بازی با الفاظ و واژه ها به سر آمده و کسی فریب این شوآف های به ظاهر روشنفکرانه را نمی خورد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.