1400-10-26 06:06
1499
0
78136

رییسی با فروش ویلاهای لاکچری ریاست جمهوری پل می‌سازد!/ رسانه‌های انقلابی همچنان پشت دیوار انفعال ماندند

وقتی رسانه های انقلابی به جای پرداختن به اصل علاقه دارند به حاشیه بپردازند، رسانه های لیبرال و بانیان وضع موجود در مقام مدعی العموم وارد میشوند !

به گزارش گلستان ما؛ خبر فروش ویلاهای لاکچری ریاست جمهوری برای تامین هزینه پل خلیج فارس و سایر زیرساخت های جزیره قشم منتشر شد، اما رسانه های انقلابی از کنار این خبر مانند صدها خبر امیدوار کننده ای که نتوانست توسط آنها خوب بازنشر و به مخاطب منتقل شود گذشتند، اقداماتی که اگر یک درصد آن توسط جبهه مقابل انجام میشد برای 20سال صدر اخبارشان بود.

متاسفانه رسانه انقلابی نمیتواند حقایق را باز گو کند ودر بیان واقعیتها لکنت دارد، اما در عوض  جریان لیبرال میتواند از هیچ ، وعده ساخت بهشت بدهد ،ویتامین بدن ملت را هشت سال با گلابی های خیالی تامین کند! میتواند آتش بحران های پیاپی در هشت سال را قلاب کند به دامن انقلاب و خودش با پوزخندهای صبح جمعه ای به آن بنگرد! می تواند از پشت مانیتور و در اتاق کارش در حالی که صبحانه اش را میل میکند از دور ببیند کارگزارانش چه گزارش راست و دروغی به او میدهند و دم از رای24میلیونی خود بزند! می تواند دوسال به خاطر خودبرتربینی  حتی برای تقدیم بودجه  به مجلسی که در راس امور است نرود و دم از راه امام و مردم سالاری بزند ! میتواند نوروز را حتی وقتی که مردمش تا کمر در سیل فرورفتتند در ویلای لاکچری کیش باشد و باز هم از درد مردم بگوید.

خلاصه اینکه میتوانند آب، نان وجان مردم را گروگان بگیرد و تهدید کند تا زمانی که خواسته هایش عملی نشود همین آش و است و همین کاسه !

میتواند اب و برق مردم را در گرمای تابستان سه نوبت در شبانه روز قطع کند اما آب استخرشان قطره ای کم نشود! میتواند پیرمرد روستایی و با ابرو را سر صبح از روستا راهی شهر کند برای ایستادن در صف  مرغ  وروغن  ودم از کرامت مردم بزند!

رسانه هایشان این توان را دارند با وجود بانی وضع موجود بودن  در مقام مدعی العموم  هم ظاهر شوند، میتوانند طوری القاء کنند که دولت انقلابی توان برداشت میوه های شیرین به ارث مانده دولت لیبرال را هم ندارد چه برسد به حل مشکلات مردم !

میتوانند اگر پیشرفتی دیدند بگویند مگر این پیشرفتها در عرض شش ماه بدون انکه تصمیماتش از قبل گرفته شده باشد میسرمی شود؟اما ضعفهای ساختاری را محصول همین شش ماه دولت انقلابی بخوانند

خلاصه اینکه در کنار این همه توانستن انها، رسانه های انقلابی هم نیمچه توانمندی دارند و اینطور نیست که دستشان خالی باشد!

آنها  میتوانند واکسیناسیونی که درخواست اصلی مردم از دولت وقت بود و در این دولت محقق شد را عادی جلوه دهند واز کنارش بگذرند! میتوانند بحران بنزینی که میتوانست در چند ماه قبل انجام شود اما رفتار و اقدام رییسی آبی بود بر آتش آن را عادی جلوه دهند و از کنارش بگذرند!

میتوانند دیدار چهره به چهره رییسی و حضور در جمع مردم که به رویا برای ملت تبدیل شده بود را عادی جلوه دهند و از کنارش بگذرند! میتوانند فروش بالای نفت بدون برجام و پیوستن  به اف ای تی اف  را عادی جلوه دهند و از کنارش بگذرند!، میتوانند فروش ساختمانهای لاکچری دولتی و ویلاهای نوروزی ریاست جمهوری در کیش و قشم را عادی جلوه دهند و از کنارش بگذرند!

حال آنکه یک صدم این توانمندی و اقدامات از دولت لیبرال سر میزد گوش فلک را کر میکردند!

رسانه های انقلابی میتوانند از بین این اخبار مهم بگذرند در عوض ذره بین دستشان بگیرند که در فلان بخشداری و فرمانداری چه کسی منصوب شد؟! ایا از همتباراشان بوده یا نه؟!

مطمعنا نمیتوان منکر مشکلات و ضعفها بود و برخی ناهماهنگی ها قابل قبول نیست اما رسانه انقلابی باید بداند همانطور که امر به معروف و نهی از منکر حاکمان، وظیفه انهاست و البته باور درستی است که باید تقویت شود ، اما نباید فراموش کنند با همان صدایی که نقدها را به گوش مسئولین میرسانند به همان میزان دستاوردها را هم به گوش مردم برسانند.

درست است رییس جمهور مانند روسای پیشین بنا ندارد بگوید دولت را در چه شرایطی بدست گرفت و گذشته را شخم بزند! اما آیا رسانه هم میتواند چنین بنایی داشته باشد و از کنار آن راحت بگذرد و نادیده بگیرد؟!

---------------------------

به قلم لیلا هاشمی

----------------------------

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.