1396-06-22 08:22
4164
0
43975

گفت وگویی خواندنی با نفر اول کمدی استند آپ کشور

 در نخستین مسابقه تلویزیونی «زمانی برای خندیدن»، که اوایل امسال از شبکه سوم سیما پخش شد، علی غریب از شهرستان کردکوی استان گلستان موفق شد با کسب 39 امتیاز به عنوان نفر برتر این مسابقه دست یابد.

 به گزارش گلستان ما به نقل از کناره،  علی غریب یکی از شرکت‌کنندگانی بود که از شهرستان کردکوی استان گلستان در این مسابقه شرکت کرد و به مرحله فینال رسید که پس از اجرای خود در مرحله پایانی از بین پنج شرکت کننده راه‌یافته به فینال این مسابقه توانست با کسب 39 امتیاز از مجموع 40 امتیاز ممکن، به عنوان نفر اول این مسابقه معرفی شود.

پایگاه خبری کناره گفتگویی با این طنزپرداز گلستانی انجام داده است که در ادامه متن آن آورده شده است؛

تئاتر را اکجا شروع کردید؟

اگر بخواهم بگویم کار تئاتر را از چه سنی شروع کردم عکس دارم که در 6 سالگی هم بازی کردم ولی به صورت نیمه حرفه ای رو یادم رفته ک از سال 86 یا احتمالا سال 89 بود ولی خب تقریبا از سال 89 به این طرف کارم حرفه ای تر شد و جدی تر دنبال کردم.

چی شد اومدی طرف طنز؟

تو شهرستان کردکوی طنز های خوبی اجرا می شد آقای قارنعلی، آقای گالش، آقای گیلانی، ایمان ژنگی پوریا خوش بین و اینکه من عاشق مهران مدیری بودم از کودکی و یک تئاتری دیدم به نام دروغ چرا که بهزاد محمدی کار کرده که اونجا عاشق طنز شدم من بهزاد محمدی و پژمان علیپور رو خیلی دوست دارم و همچنین مهران مدیری، البته کارهای جدی هم میکنم که متاسفانه تو استان گلستان مخصوصا در بندرگز و کردکوی از کارهای جدی نسبت به کمدی کمتر حمایت می شود و آنها را کسی نمی بیند.

photo 2017-09-06 14-18-52

از مسابقه استند آپ کمدی در تهران بگو!!

زمان عید مسابقه ای گذاشته بود شبکه 3 مسابقه ی زمانی برای خندیدن مسابقه استند آپ کمدین های ایران بود منم شرکت کردم که به امید خدا از بین حدود 1000 نفر رفتم بین 400 نفر و بعد بین 50 نفر و بعد 16 نفر و سپس بعد آن جز 5 نفر فینال که خدا را شکر به لطف دوستان و حمایتها و توکل به خدا که نفر اول در کشور شدم که البته هنوز جایزه رو بهمون ندادند.

از کارهای پیش روت برای طرفدارات بگو؟

یک سری کارهایی دارم آماده میکنم که الان برای اولین بار تو استان گلستان شهرستان گرگان همراه با یک گروه و به تدریس خودم کارگاه استندآپ کمدی برگزار میکنم که 20 و 21 شهریور این کارگاه برگزار می شود که علاقه مندان میتوانند به اینستاگرامم مراجعه کنند و اطلاعات لازم را بدست بیاورند

در ادامه گفت:بعد از محرم یک تئاتری را قرار است اجرا کنیم که فعلا اجازه ندارم اسمشو بگم این تئاتر قراره به صورت تور در استان گلستان و مازندران برود یک جوارایی در باره خودم و بچه های گروهمونه یک گروه 5 نفره و یک کنسرت خنده ای هم دارم که فکرکنم برای اولین بار در استان با گروه و بند موزیک زنده با بازی خودم به اجرا درآید.و اگر مسئولین حمایت کنند و حتی اگر حمایت هم نکردند سنگ اندازی نکنند ما خیلی موفق می شویم.

photo 2017-09-06 14-18-42

پیشنهاد فیلم و بازیگری هم داشتی؟

بله بله من پیشنهاد فیلم از تهران هم داشتم خیلی صادقانه بگم که شرایط مالیم طوری نبود که بتونم اونجا اسکان بگیرم و متاسفانه نشد برم دوتا از داورای همون مسابقه خانم شهره لرستانی و نصرا... رادش خیلی از من حمایت میکنند و قرار است که یک فیلم ساخته شود که یکی از شخصیت های اون فیلم من باشم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.