1402-03-14 13:06
433
0
85212
استاد حوزه و دانشگاه:

«ما می‌توانیم» کلید حل مشکلات است

یک استاد دانشگاه با بیان اینکه اخلاص و کار برای رضای خدا از رموز عظمت بنیانگذار انقلاب اسلامی است، گفت: «ما می‌توانیم» کلید حل مشکلات است.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام سیدمیرتقی سادات‌مزنگی با اشاره به اینکه راز و رمز عظمت و محبوبیت امام راحل حرکت برای رضای خدا بود، اظهار کرد: هر عملی که برای خدا باشد خدا آن را محبوب قلوب قرار می‌دهد.

وی با اشاره به ضرورت تقوای فردی، سیاسی و اجتماعی بیادن کرد: تقوای سیاسی معنایش این است که مسئولان سعی کنند با مسائل سیاسی، صادقانه و دردمندانه و دلسوزانه برخورد کنند، سیاستی که اداره درست جامعه می‌باشد جزو دین است.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این جمله تاریخی امام راحل که «سیاست ما عین دیانت ما است»، گفت:آنقدر که قرآن و سنت رسول‌الله درباره حکومت و سیاست احکام دارد در سایر چیزها ندارد.

سادات‌مزنگی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مقدمه حکومت مهدوی خواهد شد، توضیح داد: سیاستی که منهای گناه و بر مبنای سیره ائمه اطهار (ع) باشد می‌تواند نتیجه‌بخش باشد دقیقا همان روشی که حضرت امام از صدر نهضت تا پایان عمر آن را دنبال کرد و دوست و دشمن به این مسئله اعتراف می‌کنند.

وی تاکید کرد: سیاست اسلامی این است که نظام اسلامی باید طرفدار پابرهنگان، محرومان و مستضعفان باشند در این زمینه امام فرمودند «خدا نیاورد آن روزی که سیاست مسئولان کشور پشت کردن به دفاع از محرومان و روی آوردن به سرمایه داران گردد و اغنیا از اعتبار بیشتری برخوردار شوند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امام خمینی (ره) دارای ابعاد وسیعی بود، گفت: امام راحل یک عارف فهیم، سیاستمدار قوی و فردی شجاع با بینش بالا بود و در همه عمرش صادقانه رفتار کرد که برای نسل جوان و مردم امروز یک اسوه است

سادات‌مزنگی از امام به عنوان نسخه‌ای از انبیاء و اولیای الهی یاد کرد و افزود: امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌نظیر بوده و خودش را در همه ابعاد ساخته بود و خود را برای خدا خالص کرد و بین مردم اثرگذار شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.