1401-11-15 09:06
332
0
83376
فرماندار مراوه‌تپه:

دشمن با هجمه به سپاه پازل‌ دشمنی‌های خود را تکمیل کرد/ دشمن از وجه مردمی سپاه هراسان است

فرماندار مراوه‌تپه گفت:دشمن پس از اغتشاشات، آتش کشاندن قرآن، عمامه پرانی، توهین به ساحت رهبر انقلاب اسلامی با قرار دادن نام سپاه در گروه‌های تروریستی پازل دشمنی‌های خود را تکمیل کرد.

لقمان قربانی در گفتگو با گلستان ما گفت: در حوادث اخیر شاهد آن هستیم سپاهی که دشمنان آن را در گروه‌های تروریستی قرار دادند جزو نخستین افرادی بودند که به کمک مردم زلزله‌زده خوی شتافتند و نسبت به کمک‌رسانی اقدام کردند.

فرماندار مراوه‌تپه این هجمه از دشمنی و فشار به چنین تشکل مردمی را بی‌انصافی دانست و ادامه داد: سپاه از بطن مردم و پای کار مردم است و دشمن از این جایگاه مردمی سپاه واهمه دارد و در تلاش است که در میادین بین المللی و ملی این وجه سپاه را خراب کند.

قربانی بیان کرد: در روزهای گذشته علمای اهل سنت و مردم شهرستان مراوه‌تپه با هوشیاری نسبت به توطئه دشمن حمایت خود را از این نهاد مردمی نشان دادند و این اقدام را محکوم کردند.

وی ابراز داشت: علمای اهل سنت به این مسئله واقف هستند که این اقدامات دشمن در مسیر جنگ ترکیبی و ادراکی است و دشمن به دنبال تضعیف انقلاب است.

فرماندار مراوه‌تپه به توطئه‌های اخیر دشمن اشاره کرد و گفت:  توطئه‌های اخیر مانند اهانت به قرآن و مرجعیت طرح‌های شکست خورده  دشمن است.

قربانی به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: در انقلاب اسلامی پیشرفت های زیادی داشتیم و خدمات انقلاب قابل قیاس با دوره پهلوی نیست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.