1402-03-03 19:52
605
0
85070
فرمانده سپاه کردکوی:

«حماسه خرمشهر» برای نسل جوان تبیین شود

فرمانده سپاه کردکوی گفت: آزادسازی خرمشهر، رشادت‌ها، ایستادگی، مقاومت رزمندگان باید بصورت درست و شفاف به نسل جدید تبیین شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، مهدی اصحابی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر است.

وی افزود: عملیات بیت‌المقدس یکی از رخدادهای مهم در طول تاریخ جنگ ایران و عراق بود که نتیجه آن آزادسازی خرمشهر بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان کردکوی گفت: بازخوانی و ترسیم «فتح خرمشهر» برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده‌سازان واقعی این سرزمین، حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های آنان در آن قطعه درخشان تاریخی را برای همیشه جاودانه و الهام‌بخش آنان در صحنه‌های رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی قرار خواهد داد.

وی یادآور شد: نحوه آزادسازی خرمشهر، رشادت‌ها، ایستادگی، مقاومت رزمندگان باید بصورت درست و شفاف به نسل جدید تبیین شود.

اصحابی از اجرای ۱۵ عنوان برنامه شاخص و محوری در سالروز حماسه سوم خرداد در شهرستان کردکوی خبر داد و گفت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، بسیجی و کارکنان ادارات، رژه موتوری، عصری با خاطره بسیج هنرمندان، عطرافشانی مزار پاک و مطهر شهدا، پیاده روی خانوادگی، برگزاری یادواره‌ شهید آبروی محله، دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان و جانبازان حماسه آزادسازی خرمشهر، گشت‌های محله‌محور، همایش شامگاه یاد یاران ازجمله برنامه‌های سوم خرداد در شهرستان کردکوی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.